Sunday, October 9, 2016

Forex Strategieë Eenvoudige

Liefde vir die stelsels van die prys aksie kursus as. - Grant D, UK Kursus lid Gister het ek verhandel jou S-Bar stelsel op EUR / USD, GBP / USD. - Prashant K, Indië Kursus lid Dankie Chris vir al die groot materiaal op die kursusse. - William L, Suid-Afrika Kursus lid Jy is die enigste persoon wat ek gesien het wat eintlik publiseer. - Ray F, VSA Kursus lid Ek wou net om jou e-pos en laat weet my lewe rekening gegroei 10. - Bradley T, VSA Net klaar die bestudering van die Gevorderde Ichimoku Kursus. - Michael S, Australië Kursus lid Verlede week het ek 10 oorwinnings gemiddeld 64,8 pitte en. - James M, Kanada Kursus lid Het die prys aksie en spilpunt loop wat het. - Kerry R, ​​VSA Kursus lid 'n groot leermeester maak sy studente kom terug vir meer. - Augustus B, Indonesië Kursus lid About Me Hi, ek is Chris Capre die passie agter 2ndSkiesForex. Ek is 'n Boeddhistiese, Trader en filantroop. Kopiereg afskrif 2007 - 2016 2ndSkiesForex. Alle regte voorbehou. Algemene Diens. Privaatheidsbeleid GEEN FINANSIëLE ADVIES - Die inligting op 2ndSkiesForex, en enige korrespondensie van 2ndSkiesForex of kontrakteurs en / of werknemers van die webwerf is bedoel vir onderwys en inligting doeleindes, sonder enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard, insluitend waarborge van akkuraatheid, volledigheid , of geskiktheid vir 'n spesifieke doel. Die inligting vervat in of voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is nie bedoel om te wees en nie finansiële advies, beleggingsadvies, handel advies of enige ander raad uitmaak. Die inligting op hierdie webtuiste en voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is 'n algemene aard en is nie spesifiek vir jou die gebruiker of enigiemand anders. Jy moet nie enige besluit, FINANSIËLE, beleggings, handels - of ANDERS, wat gebaseer is op een van die op hierdie webwerf sonder ONDERNEMING INDEPENDENT sorg en oorleg met 'n PROFESSIONELE makelaar of BEVOEG FINANSIËLE ADVISEUR INLIGTING. Jy verstaan ​​dat jy met behulp van enige en alle inligting beskikbaar op of deur middel van hierdie webwerf by jou eie risiko. Risikoverklaring - Die handel in buitelandse valuta, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, indeks termynmark of enige ander sekuriteite het potensiaal belonings, en dit het ook potensiële risiko's wat betrokke is. Trading mag nie geskik vir alle gebruikers van hierdie webwerf. Enigeen wat belê moet sy of haar eie onafhanklike finansiële of professionele advice. Simple strategieë Deur Edward Revy soek op 28 Januarie 2007 - 07:22. Eenvoudige Forex strategieë maklik om te gebruik, maklik om uit te probeer. Hierdie versameling van forex strategieë en tegnieke word gewy aan handelaars in hul navorsing te help en die ontwikkeling van werkbare handel style en handel stelsels. Aandag alle handelaars: handel strategieë is gepos vir net hul opvoedkundige doeleindes. Trading reëls mag onderhewig wees aan interpretasie. Beplan risiko vlakke kan dramaties onder uiterste marktoestande verhoog. Gebruik die idees en / of hulle verander om jou handel styl pas, maar slegs op jou eie risiko. Ons beveel aan die toets van jou handel stelsel op 'n demo rekening voor te belê regte geld. Eenvoudige handel stelsels is goed vir geskoolde beginners en intermediêre handelaars, maar kan meer ervare handelaars nie pas. In ieder geval, nie dié strategieë te slaan as hulle konsekwentheid in jou leervordering sal bewaar. Gevorderde strategieë was al op 'n stadium eenvoudig, maar later is verbeter deur handelaars. So, die leer van die basiese idees agter eenvoudige strategieë sal jou help om in die lang termyn te bevorder in jou eie strategie maak. Ons hoop jy geniet 'n verblyf met ons uwe, Edward Revy en my beste Forex strategieë span as jy lees kommentaar, sien youll dat wanneer handelaars my gevra om 'n bepaalde strategieë aanbeveel op hierdie webwerf, ek het dit gedoen. Maar van daardie tyd al eenvoudige strategieë is gesorteer en rondgeskuif, sodat die ou nommers in my antwoorde kan irrelevant vir eenvoudige strategieë wees. Nog 'n punt is dat elke keer as 'n nuwe strategie is bygevoeg, kan dit baie beter as wat ek aanbeveel gelede uit te probeer maande of jare wees. So, net neem jou tyd en verken ons groot strategieë versameling Eenvoudige Forex Strategies: Eenvoudige handel strategieë 8211 Die 2X Binne Dag Strategie Don8217t Maak eenvoudige handel strategieë ingewikkeld gedink dat baie handelaars konsekwent obsessief oor hoe om 'n eenvoudige handel strategieë wat die laagste bied skep risiko en die hoogste beloning. Ek kan verband hou met hierdie, want ek gebruik om te gaan deur middel van hierdie tipe van denke proses myself 'n paar jaar gelede. Ek het altyd gedink oor hoe om my risiko te verminder en my wins potensiaal te verhoog en it8217s nie iets that8217s altyd maklik om te doen. Op 'n dag deur toeval, ek het gestruikel oor 'n handels patroon wat my toegelaat het om die mark te betree met 'n baie lae risiko, terwyl die handhawing van die vermoë om aansienlik baat. Wat ek graag die beste oor hierdie metode was die sterk momentum wat volg nadat die inskrywing sein geaktiveer. Hierdie strategie werk met aandele, termynkontrakte, kommoditeite en Forex in die geval dat jy enige van hierdie markte handel te dryf. Die 2X Binne Dag Strategie kan verminder Risiko Byna Hierdie strategie is baie maklik om te vind op OHLC grafiek en I8217m seker na hierdie handleiding sal jy geen probleem hê om 'n paar voorbeelde jouself. Die eerste ding wat jy nodig het is 'n sterk tendens gaan óf op of af. Enigiemand wat my tutoriale volg of wat ingeskryf is in die kursusse weet I8217m 'n groot voorstander van die gang met die huidige mark neiging. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad in hierdie voorbeeld sterk trending. Jy wil om seker te maak dat jy goed trending markte te vind, sodat jou kans vermy om gestop uit is aansienlik verminder en jou wins potensiaal is aansienlik toegeneem. Maak seker dat jy altyd die tendens op 'n daaglikse Charts Die 2X Binne Dag Stel Up Sodra jy die tendens moet jy die werklike opstel te identifiseer. Die 2X binnekant dag is 'n keël vorm patroon wat twee binne dae het binnekant van mekaar. Ek ontwikkel hierdie opgestel om dae te vind binne 'n tendens wanneer die mark vertraag aansienlik en neem 'n blaaskans van wisselvalligheid. Dit bied my die geleentheid tydens 'n stil tydperk te betree voordat wisselvalligheid optel weer. Ek ook kyk na die feit dat daar geen laer laagtepunte gemaak en prys aksie was in staat om in stand te hou in die vorige lae toon voortgesette sterkte kan voorlê. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe elkeen day8217s hoë en lae is binne-in die vorige day8217s handel reeks. Dit is die tipe opstel wat jy wil om uit te vind wanneer die handel die 2X Binne Dag opgestel. Elke dag is binne van die vorige dag Jy kan 'n nader kyk van die patroon in hierdie voorbeeld te kry. Let op hoe elke daaropvolgende dag is binne-in die vorige een. Die handel aksie kry baie streng wat jou risiko vlak verlaag aansienlik wanneer jy opstelling met 'n lae wisselvalligheid betree soos hierdie een die inskrywing is 05 sent bo die prys hoog wat op dag drie en jou stop verlies is plek 0.10 hieronder die derde day8217s lae prys. Die inskrywing sein moet geaktiveer word op die vierde dag. As jou koop stop nie ontslae veroorsaak op die vierde dag moet jy jou bestelling te kanselleer en die handel is nietig. As gevolg van lae onbestendigheid Die Risiko is laag op die opstel Sodra die inskrywing stop is geaktiveer moet jy altyd onmiddellik 'n stop verlies einde hieronder dag drie vernedering sit. Die wins teiken vir hierdie strategie is ingestel op 4 keer jou risiko vlak. In hierdie spesifieke geval was die risiko net 0,55 sent, sodat die wins teiken sou wees 2.20 by jou inskrywing prys. Jy kan die hele reeks van toegang tot uitgang in hierdie voorbeeld sien. Ambagte met risiko van minder as 1.00 wat 4 keer wins potensiaal word beskou as baie lae risiko handelsgeleenthede en dit is wat die 2X Binne Dag Strategie bied. Die risiko vir Beloning verhouding Op hierdie strategie is die beste wat ek gesien het 2X strategie werk Om die negatiewe kant van die 2X Strategie werk ewe goed om die negatiewe kant as dit nie na die onderstebo. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad breek die uptrend en is die ontwikkeling van 'n goeie af tendens. Dit is 'n goeie voorbeeld van die tipe handel aksie wat jy wil sien voordat die handel opgestel. Die begin van 'n tendens is 'n wonderlike plek om te gaan, want momentum gewoonlik toeneem as tendense voortduur beweeg in dieselfde rigting. Uptrend breek en verslechtering neiging Begin Sodra jy dat die mark te vestig of vee jou handel is in 'n verslechtering neiging, moet jy isoleer die opstel. In hierdie geval sal jy weer kyk vir 2 dae wat onder die hoë prys van die vorige dag en bo die lae prys van die vorige dag. Sodra jy sien die opstel van 'n paar keer wat jy sal begin oor die merk dit en oor weer wanneer jy kaarte scan vir jou daaglikse treffer lys. Jy kan sien in hierdie voorbeeld presies wat die opstel lyk. Elke Dae Hoë prys is laer as die vorige dae Hoë prys en elke Dae Lae prys is hoër is as die vorige Dae Lae prys Sodra jy identifiseer en te isoleer die opstel kan jy jou verkoop stop inskrywing bestel 0.05 sent laer as die lae op dag drie en jy een keer kry gevul moet jy jou stop verlies (koop halte) bestel 0,15 sent bo die hoë wat bereik is op dag drie plaas. Hierdie voorbeelde wys presies waar die beskermende stop verlies en die inskrywing verkoop stop vlakke gaan. Sodra Entry Stop geaktiveer The Stock Lyk Nooit Terug Jy kan die hele reeks op 'n daaglikse skedule wat jy 'n effens ander perspektief op die opstel en die hele handel volgorde kan gee sien. Die sleutel tot hierdie strategie is isoleer patrone waar jou risiko uiters so beperk as hierdie twee voorbeelde Ek voorsien vir jou vandag. Die risiko vir elk van hierdie twee voorbeelde is minder as 1,00. Dit is 'n groot risiko vir 'n bedryf wat oral kan oplewer 2,00-4,00 in wins. Let The Stock Val 'n ander punt Na Ons het uit die handel Volgende keer sal ek meer binnekant dag strategieë te demonstreer sodat jy kan neem voordeel van lae risiko inskrywing geleenthede. Vir meer inligting oor hierdie onderwerp, gaan asseblief na: Is Dag Handel Werk en Dag Trading Met Korttermyn Prys Patrone Deur Roger Scott Senior Trainer Market Geeks2 Eenvoudige FX handel strategieë Hoof van Daily FX Onderwys, FXCM Jeremy Wagner van DailyFX Onderwys ondersoek en verduidelik waarom hierdie twee tipes handel strategieë is baie gewild met die meeste buitelandse valuta handelaars. Daar is baie voordele aan handel FX soos 'n enorme bedrag van likiditeit met 'n lae transaksiekoste en vereistes marge. Die 24-uur aard van FX handel die deur oopmaak na 'n verskeidenheid strategieë van die dag handel te handelsposisie te handel reeks tendens handel. Daar is so baie verskillende style en geure van FX handelaars, wat hulle werklik is te veel om elkeen te bespreek. Vir nou, goed begin met die twee strategieë wat die mees algemene is. Die rede waarom hulle is die mees algemene is omdat hulle teenoorgestelde van een anotherrange handel en tendens handel. Range Trading Range handel is 'n eenvoudige strategie waar 'n handelaar 'n geldeenheid sal koop te koop met die verwagting dat die waardasie terug sal kom na 'n lang termyn gemiddelde. Hierdie strategie kan ook verwys word as die gemiddelde terugkeer en is soortgelyk aan waarde te belê. Geskep met behulp van FXCMs Marketscope Charts Klik om te Vergroten Een sleutel tot hierdie strategie is die identifisering van diegene prys punte wat gunstiger vir jou is. Dit beteken dat die identifisering van 'n prysvlak te gaan waar verkopers ophou verkoop en kopers is meer geneig om te koop begin. Hierdie prys punte is oor die algemeen verkry deur die identifisering van vlakke van voorsiening (weerstand) en die vraag (ondersteuning). Ondersteuning en weerstand vlakke kan maklik verkry word deur die speel van tegniese ontleding op die grafiek. Aanwysers en ossillators kan jou help om tyd inskrywings sowel. Tendens handel Die tweede belangrikste strategie is tendens volgende. Een van die mees algemene strategieë wat gebruik word deur nuwe en ervare handelaars is 'n tendens volgende strategie. Tendens volgende beteken eenvoudig die identifisering van die rigting pryse is oor die algemeen beweeg, dan plaas ambagte in daardie selfde rigting. Tendens volgende is gewild omdat sterk tendense is geneig om die grootste resultate te lewer. Baie keer, die sterk resultate vandaan kom beweeg in die rigting van die voorafgaande tendens. Forex Strategie: Handel Sterk tendense geskep met behulp van FXCMs Marketscope Charts Klik om Gelukkig uitbrei, handel tendense is eenvoudig. Die gemak van die identifisering van ambagte is 'n groot deel waarom nuwe en ervare handelaars gebruik een of ander vorm van die tendens analise in hul handel plan. As jy belangstel in 'n poging uit handel tendense is, maar nie seker waar om te begin, uit te vind watter een van die drie maniere om 'n sterk forex tendens handel pas by jou persoonlikheid die beste. Post a Comment Verwante video's op FOREX Komende Konferensies Kontak UsForex Trading Strategie Nick8217s Forex Prys aksie strategie Welkom by die jongste uitgawe van my forex strategie. My forex strategie is ten volle gebaseer op die prys aksie, geen aanwysers, geen verwarrende tegnieke, net suiwer prys. Ek is die ontwikkeling, die opstel van, en die verbetering van my prys aksie strategie sedert 2005. Dit handel strategie is tien jaar in die maak van dit groot veranderinge in marktoestande, hoë wisselvalligheid tydperke, lae tydperke wisselvalligheid en alles anders die Forex mark het gegooi by oorleef Dit. En dit is die skoonheid van die handel 'n prys aksie strategy8230 8230 aanwyser gebaseerde strategieë is gesluit vir die marktoestande hulle geskape na. Prys aksie is vloeistof, dit maklik aanpas by veranderende omstandighede, om verskillende pare, om verskillende tydraamwerke en selfs om verskillende handelaars. Die belangrikste is dat die prys optrede laat jou toe om jou handel eenvoudig te hou. Hou jou Trading Eenvoudige Die sleutel beginsel van my forex strategie is om handel eenvoudig te hou. Ek het dit teen meer as kompliserende handel. Omdat die eenvoudiger jou strategie is, hoe meer effektief sal jy as 'n handelaar. Een van die belangrikste doelwitte van my prys aksie strategie is om my kaarte skoon te hou. Die enigste ding wat ek plaas op my kaarte is ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik hierdie ondersteuning en weerstand gebied in samewerking met kandelaar analise om handel te dryf Forex. Verpakking my kaarte vol aanwysers sou dit onmoontlik vir my om te prys aksie lees. Trading sonder enige aanwysers maak my forex strategie eenvoudige, stresvrye en hoogs effektief. Wat doen 'n skoon Forex grafiek lyk Here8217s 'n foto van my euro / dollar 4hr grafiek. My skoon en eenvoudige forex strategie Hierdie grafiek is duidelik en maklik om te verstaan, daar is niks wat jy se aandag te lees prys. Dit is waarom ek is lief vir my forex strategie. Sommige handel strategieë is 'n absolute gemors van aanwysers. Kyk bietjie na die beeld hieronder, sommige mense eintlik handel soos dit 'n morsige aanwyser gebaseer Forex strategie Waarom sou jy wil om handel te dryf soos hierdie aanwysers vir hierdie Trading Strategie So om handel te dryf my Forex Trading Strategie Ek gebruik geen aanwysers. Ek don8217t algemeen soos die gebruik van Forex aanwysers, soos ek vind die data waardeloos, want hulle lag huidige prys. As jy wil wees in die oomblik en neem ambagte gebaseer op what8217s gebeur nou dan moet jy basis ambagte op huidige prys Aksie. Wat munt pare kan jy handel suksesvol met behulp van Forex Prys Aksie My Forex Trading Strategie sal werk op enige geldeenheid paar wat vryswewende en gereeld verhandel. Dit is omdat my metode is gebaseer op prys Aksie. Dit beteken dat jy kan hierdie handel strategie te gebruik om suksesvol te handel enige geldeenheid paar wat jy kry op jou forex platform. Dit gesê, ek persoonlik verkies om te konsentreer op 'n paar geldeenheid pare op enige gegewe tyd. Ek vind dit ook steurende om te probeer en hou van te veel pare in 'n keer. Ek handel hoofsaaklik die euro / dollar, USD / CAD en AUD / USD. Ek handel oor die algemeen hierdie munt pare soos dit is die mees voorspelbare en hul beweging is gladder. Jy don8217t vind ewekansige spronge tensy there8217s is 'n paar hoogs onverwagte nuus, wat is redelik skaars. Indien u verkies om 'n spesifieke Forex sessie handel soos die Londen, New York en Asiatiese sessie kies dan die belangrikste geldeenheid pare wat aktief by daardie tyd is. Prys Aksie Trading werk beter op lang tyd rame Aangesien hierdie Forex Trading System is gebaseer op die prys aksie wat jy kan enige tyd handel van een uur en hoër. Ek konsentreer hoofsaaklik op die een uur, vier uur en daaglikse kaarte. Dit is konsekwent die mees winsgewende soos die patrone is makliker om raak te sien en lei tot meer konsekwent winste. Tipes Prys Aksie Ontleding Primêr, ek gebruik twee soorte Prys Aksie Ontleding: ondersteuning en weerstand lyne. Kandelaar ontleding. Hoe om Trades Tik behulp My Forex Trading Strategie As gevolg van die onlangse ekonomiese onsekerheid en lande verloor hul kredietwaardigheid ens, geldeenhede aren8217t wat handel dryf as wat hulle normaalweg sou. Dit het gelei tot my terugskrywings uitsluitlik handel. Ek kyk vir 'n sterk omkeer Opstellings vorm bo-op my ondersteuning en weerstand gebied. Een keer 'n patroon vorm, wat 'n ommekeer aandui, stel ek 'n sneller prys en betree die handel. Ek neem 'n paar ambagte per week en gemiddelde ten minste 'n 80 wen koers. Trading Strategie Teikens en stop Teikens: My doelwitte is gemiddeld 80 pitte. Stop: My punte is gemiddeld 40 pitte. Hierdie teikens en stop verskil tydens verskillende marktoestande. Ek gewoonlik toelaat prys optrede om my doelwit te bepaal en te stop. Dit beteken dat ek sal die kerse te lees en my stop gebaseer op onlangse hoogtepunte en laagtepunte. 'N gemeenskaplike plek vir 'n stop sal wees bo of onder die mees onlangse hoë of lae. Hoe om die handel strategie Eers Rondom Nuusberigte Ek gebruik die Forex Calendar uit forexfactory om tred te hou van ekonomiese data te hou. Statisties Ek het gevind dat ek nie nodig het om te handel in 'n hoë impak nuusberigte te vermy. Trouens, deur die handel deur middel van die meeste nuusberigte, ek uiteindelik die maak van meer profit8230 8230 Hoekom is hierdie Banke en ander groot handel instellings miljoene betaal vir ontleders en data voed hierdie hulle toelaat om opgevoede raaiskoot maak oor die komende ekonomiese data. Hierdie raaiskote is opgeneem in die prys voor die data vrygestel. As 'n bedryf opstel vorme voor 'n belangrike ekonomiese data vrylating, kan dit 'n teken wees dat groot instellings posisie hulself vir die vrylating. As die prys aksie wat jy vertel om kort, daar is gewoonlik 'n rede Die enigste nuus wat ek vermy is onvoorspelbaar nuus of 'n baie hoë impak nuus, hier is 'vinnige lys: Toesprake deur sentrale bank leiers of politici. Rentekoers aankondigings of enigiets wat direk verband hou rentekoerse. NFP verslag, die naam verander 'n ruk gelede op die 8220Non-plaas werk change8221 verslag .. Jy moet ook kyk uit vir belangrike politieke vergaderings soos die G7 en G8-berade. Die onlangse G7-beraad in Junie 2015 het 'n baie onvoorspelbare bewegings in die euro. Vir die grootste deel, kan nuus veilig geïgnoreer word nie. Die enigste ding wat ek nie doen is tik 'n handelsmerk wat veroorsaak word deur 'n nuusvrystelling. Nuus gebaseer beweeg is geneig om vinnig ingegaan, sodat as ek 'n inskrywing sneller, ek verwyder dit voor 'n groot nuusvrystelling. Soos jy kan sien, my Forex Trading Strategie is eenvoudig en sal jou toelaat om pitte maak in enige marktoestande, met byna enige Forex geldeenheid paar.


No comments:

Post a Comment