Friday, October 7, 2016

Beste Opsie Trading Mentorprogramme

Opsies Mentorskap Sheridan opsies Mentorskap Corporation 2121 W. Army Trail Road Addison, Illinois 60101 Verhalen Ek wou net om jou 'n vinnige nota van dank vir alles wat jy vir my gedoen het met Sheridan opsies Mentorskap stuur. Ek het 'n baie goeie 2015 het en dit sou nie moontlik gewees het sonder jou skep van die klasse en stelsel om my te leer van die vaartuig. Dit het my die beter deel van 3 jaar om werklik dit uitwerk en dit besit (stadige leerder O)), maar ek voel soos ek handel op hierdie manier vir die res van my lewe kan voortgaan. Die moeilikste deel vir my was die stop van die dom foute, soos ek hoop, ek hoop, ek hoop handel, dink ek slimmer as die mark was, en wraak handel probeer om my geld terug te kry. - Lees meer Disclaimer BELANGRIKE KENNISGEWING Die inligting op hierdie webwerf is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik: geen voorstelling gemaak word dat die gebruik van enige handel strategie of handel metode gewaarborgde winste sal genereer. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Daar is aansienlike risiko van verlies wat verband hou met handel opsies. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word om handel te dryf. Trading opsies is nie geskik vir almal. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in hierdie markte. Gaan asseblief die dokument - somurl / KnowYourRisk voor die handel options. Learn Options Afrigting en opsies strategieë deur Mark moordenaar Mentorskap Options Afrigting Hier Opsie Trading met MTM Persoonlike Options afrigting in die handel, jy donrsquot n medalje te kry net vir vertoon. Om te wen in hierdie wedstryd, streng opleiding, soos die opleiding wat jy kan kry van die afrigters hier by Mark moordenaar Mentorskap nodig. Ons afrigters het 'n tasbare voordeel vir jou te bring: die werklike wêreld ervaring. Laat ons afrigters lei jou handel loopbaan deur die deel wat hulle geleer in hul loopbane as professionele. By Market moordenaar Mentorskap, neem ons 'n interaktiewe, praktiese benadering tot opsies afrigting. Ons opsies afrigting programme op maat van jou agtergrond en jou doelwitte as 'n opsie handelaar. As jy 'n beginner, sal ons jou leer by jou vlak (sien ons beginners Afrigting). As jy 'n professionele handelaar reeds, ons het die kundigheid om jou te neem na die volgende vlak in jou loopbaan. En ons leer handelaars ervaring vlakke oral tussenin. Elke handelaar begin met 'n opsies afrigting voorlopige beoordeling, wat deel kennis toets en deel sielkunde / agtergrond toets. In ons eerste aanlyn, Een-tot-een sessie saam, wersquoll gaan oor die resultate en saam, skep 'n leerpad wat reg is vir jou. Persoonlike Options Afrigting Ons eie stelsel vir een-tot-een-opsies Onderwys verseker dat elke student maak die grootste deel van sy of haar tyd en geld. Ons voorlopige evaluering help ons leer waar jy is as 'n handelaar. Dan kan jy slaan oor reeds weet en voort te bou op die bou van jou huidige sterkpunte. Ons fokus op wat jy nodig het om te leer om suksesvol te wees en voldoen aan jou handel doelwitte. Alle Een-tot-een sessies gefokus op jou die student. Daar is geen quotpeanut galleyquot luister in, so daar is geen afleiding. Jy kan gemaklik voel in 'n private, werklik een-tot-een sessie. Daar is baie selfstudie bronne te vergesel ons Een-tot-een-opsies Afrigting propvol van die inligting wat jy nodig het om ingeligte besluite te neem as 'n handelaar. Wanneer jy aansoek doen vir opsies afrigting sal jy kry 'n getekende kopie van een van Dan Passarellis boeke. Jy sal kry toegang tot al ons aanlyn-inhoud, insluitende ons live groepklasse op Donderdae plus ses maande van die pre-aangeteken klasse. Hierdie kursusse is ontwerp baie gekonsentreerde met inligting te wees, weer, met die doel om jou die beste gebruik van jou tyd en geld. Jy kry ook toegang tot opsies tutoriale en ander opsies handelaar gereedskap. Hier is wat jy kry met die MTM Een-tot-een-opsies afrigtingskursus: MTM 6 Maand, een-tot-een-afrigting Program Aanvanklike assessering / konsultasie om jou huidige aanleg en doelwitte 10 vestig aanlyn, een-tot-een-opsies afrigting sessies (na raming voltooi is 6 maande) Weeklikse persoonlike huiswerk MTM quotEmail Hotlinequot - 6 maande van onbeperkte e-pos toegang tot die Afrigters jou vrae beantwoord tussen sessies (1000 waarde) handtekening opsies boek geskryf deur Dan Passarelli (90 waarde) woon en argief Online te kry onderwys Program toegang - 6 maande ( 'n 1794-waarde) toegang tot alle online video klasse (Priceless) het jy het 'n paar groot, duur verloorders leer deur trial and error kan die duurste manier om te leer om handel opsies wees. Stop die betaling van die mark vir jou opvoeding. Kry jare se ervaring van ons span onder leiding van Dan Passarelli slegs 4997. Bel om te begin in opsies afrigting vandag (815) 534-5204 Kry optimisties oor jou toekoms quotThank jy John en Dan vir jou leiding met jou hulp ek op 'n twee week agt agtereenvolgende oorwinning streep. Bring 'n geannualiseerde opbrengs van meer as 185 don39t verwag om te kolf 1000 vir ewig, maar nie 'n slegte soek momentopname van wat hierdie strategieë kan doen. Wanneer dit gekombineer met die wyse om verlies management. quot quotAlso, dankie vir alles wat jy aanbied van MTM. Nadat nou weg na 'n paar van die groepsessies, ek regtig begin om die waarde van John39s sessies saam met wat ek leer uit u elke week sien. Jy gee my die raamwerk en Johannes plaas die vleis op die been. 1-on-1 afrigting is die beste besluit wat ek kon by hierdie aansluiting gemaak in my handel education. quot quotI is soveel meer gebalanseerde in my ambagte nou. Ek weet dit is vroeg, maar reeds in vergelyking met verlede jaar, is daar geen vergelyking. My handel / bestuursplan het 'n groot verskil gemaak. Dankie weer my friendquot quotI doen wil graag my dank uitspreek teenoor jou en Dan. Ek voel baie meer selfvertroue handel. Geplaas my eerste dubbele vandag kalender. Die waarde van die afrigting, mentorskap, en video's het al hoe duideliker geword vir my soos die tyd aanstap. Ek het 'n paar maande ldquooffrdquo as gevolg van ander verpligtinge. Nou, gaan deur die video argiewe 'n tweede keer, en die hersiening van jou daaglikse reeks toe ek by die huis kom in die nag, itrsquos al uiteindelik begin om ldquoclickrdquo. Ek benodig ook leer om dit eenvoudig te hou. Itrsquos regtig nie so vreeslik moeilik soos dit aanvanklik appears. quot Jeff, Greeley, CO ldquo. Ek skuld die grootste deel van die sukses wat I39ve het in opsies om jou onderrig en mentorskap. Afgesien van jou duidelike onderrigstyl, jou klem op risiko en geldbestuur is wat jy skei van die rest. rdquo Jeff, Highland Park, IL quotI het my rekening met ongeveer 12 toegeneem vandeesmaand met 60 oorwinnings. I39m beter by die beheer van my emosies en wag vir 'n groot Opstellings in plaas van storm in dinge. Ek is dankbaar vir alles wat ek geleer het uit julle, want ek opsies te verstaan ​​soveel morequot Brad, Rexburg, ID quotBetween jou weeklikse sessies, ons een-tot-een-sessies, en John39s daaglikse sessies, ek is vol vertroue dat ek sal uiteindelik wees in staat om vas te hou aan die winste wat ek te genereer, en hou die verliese op transaksies wat don39t werk small. quot Doug, Colorago Springs, CO quotWhen Ek het my ingeskryf vir Dan39s mentorskapprogram Ek het 'n baie hoë verwagtinge. Na voltooiing van die program Ek is baie bly om eerlik sê dat Dan hulle nie net ontmoet, maar ver my verwagtinge oortref. Ek is redelik gevorderd in my kennis van opsies as 'n kleinhandel handelaar. Dan het die tyd om my kennis en doelwitte te evalueer en aangepas 'n individuele en gevorderde program vir my by die professionele vlak sit. Dit is nie 'n koekie-snyer program. Asof dit nie genoeg was nie, Dan werklik neem dit selfs 'n stap verder in dat hy omgee werklik oor my toekoms handel sukses. Ek voel asof, selfs al is my program geëindig het, het ek 'n mentor vir die lewe. quot Sonny, La Kanada, CA quotAfter afronding van jou mentorskapprogram, ek wou verruil vir 'n paar weke met die regte geld op my eie voor te gee jy 'n update. Dit laat my dink aan wat kommersiële. Jou opsies coaching program, 3999 die fundamentele begrip en kennis wat ek ontvang het van jou opsies coaching program, van onskatbare waarde. Ek kan nie genoeg dankie sê vir die feit dat my nou al baie geskenke gegee in kennis en vertroue. Jy het werklik geweldige kennis van opsies en unieke amp eenvoudige manier om daardie kennis om jou studente. Hou op leer my vriend By the way, het ek elke sent van my monetêre koste gemaak in hierdie laaste paar weke en die bevrediging is net gravy. quot Hemel, Albuquerque, NM quotThe Een-tot-Een opsies afrigting klas was 'n geweldige hulp in sif deur die magdom van inligting om die belangrike konsepte en idees in die handel opsies te ontdek. Danrsquos ondervinding en kennis is 'n kenmerkende hulpbron vir enigiemand wat belangstel in die leer oor opsies en hoe om voordeel te trek in 'n tipe van die mark. Soos ek voortgaan om te leer Een-tot-een mentorskap was die fondament wat ek nodig het om my handel loopbaan begin in die regte rigting. Vir enigiemand wat op soek na 'n meer kundige handelaar dit is 'n uiters waardevolle klas en geld goed spentquot quotDan Ek wou net sê geword dankie vir die geleentheid om saam te werk. In 'n paar kort maande gehelp het my die gaping van 'n intermediêre vlak opsies handelaar te oorbrug om te voel gemaklik met die meer gevorderde konsepte. Ek glo dat ek meer geleer in die afgelope twee maande met jou as wat ek die afgelope twee jaar op my eie gedoen. Of sy spreekkamer wisselvalligheid kaarte voor ambagte of monitering my portefeulje as 'n geheel met behulp van die Grieke, het jou hulp my het 'n beter handelaar. Ek was aanvanklik onseker of mentorskap van voordeel sou wees om my, nou ek werklik wens ek het hierdie vyf jaar ago. quot Jason, Seal Beach, CA quotDan gedoen, itrsquos was 'n paar weke sedert ek my mentorskapprogram voltooi met jou, en die leer hasnrsquot gestop. Jy verskaf my met 'n diep (durf ek sê diepgaande) begrip van kritieke begrippe, soos die ontleding van wisselvalligheid, vind van 'n wisselvalligheid rand, en gamma scalping. Alhoewel ek kop lees oor elk van hierdie voor jou program, was jy die een wat my ldquoget itrdquo regtig gehelp, en nou is my opsie handel maak 'n hele klomp meer sin (en meer wins te maak, te).quot Robert, Greenwich, CTI. Oorsig Ons mentorskapprogram is toegewy aan individue wat hul kennis oor die finansiële markte, veral die buitelandse valuta mark te verbeter, en maak aanlyn handel hul hoofbron van inkomste. II. Fooie en kostes Ons vra geen geld vir deelname aan ons handelsvennote mentorskapprogram. Ons versigtig net dié van julle wat ten minste basiese ervaring in die handel te kies en 'n minimum van 'n paar uur per dag spandeer in leer en te verbeter. III. Wie kan deelneem 1. Alle nie-Amerikaanse handelaars. Soveel as we8217d wil elkeen van julle verwelkom, as gevolg van die spesifieke FX regulasies handelaars uit die VSA kan nie by ons program. 2. Ouderdom jy moet voldoen aan die ouderdomsvereistes vir beurs in die deur die regulerende liggame stel in jou onderskeie land se finansiële markte. 3. Engels moet jy 'n goeie beheersing van die Engelse taal het, beide geskrewe en gesproke, aangesien al die leermateriaal en korrespondensie met ons in Engels sal word. 4. Gratis tyd moet jy in staat wees om ten minste twee uur per dag spandeer in leer en toets IV. Rooster en die keuse van die individue. Die proses van seleksie sal omvat drie fases wat daarop gemik is om te filter op dié van julle wat die grootste belang en moontlike verbintenis tot die saak. Dit is: 1. 'n basiese toets wat ontwerp is om te bepaal hoe vertroud jy met die finansiële markte. 2. 'n telefoon gesprek wat daarop gemik is die bespreking van al die besonderhede rondom ons mentorskapprogram, sowel as om meer van jou weet. 3. Die skep van 'n persoonlike opvoedingsprogram vir elkeen van ons gekies deelnemers. 4. Die program skop af in Februarie. V. Hoe is die onderwys georganiseer 1. Jy sal materiaal in PDF-formaat wat jy moet lei deur die leerproses te ontvang. 2. Ons sal die uitvoering van aanlyn toetse te hersien en sement jou kennis. 3. Jy sal in staat wees om live handel sessies kyk om jou begrip te brei. 4. Ons sal antwoord op jou vrae via live chat, e-pos of op ons forum. 5. Vir enige ontstaan ​​probleme wat jy sal ook in staat wees om ons te kontak per telefoon. VI. Begin die toets Wat is die doel van die relatiewe sterkte-indeks (RSI) Dit word gebruik om die relatiewe sterkte in persentasie van 'n handel instrument in vergelyking met ander soortgelyke instrument (voorraad indeks byvoorbeeld) te meet. Dit word gebruik om die markonbestendigheid te meet. Dit word gebruik om aan te dui wanneer 'n handel instrument kan oorgekoop of oorverkoop. Dit word gebruik om die groot tendens bevestig. In geval besluit die Federale Reserwebank om die federale fondse koers in te samel, terwyl die Bank van Japan besluit om die omvang van monetêre stimulus in ekonomie Hierdie byna geen verandering in die wisselkoers van die Amerikaanse dollar teenoor die Japannese jen Dit sal lei tot sneller toeneem waardevermindering van die Amerikaanse dollar teenoor die Japannese jen Dit sal lei tot waardering van die Japannese jen teenoor die Amerikaanse dollar Dit sal lei tot waardering van die Amerikaanse dollar teenoor die Japannese jen, gestig in 2013, Binary Tribune het ten doel om die verskaffing van sy lesers akkurate en werklike finansiële nuusdekking. Ons webwerf is gefokus op die belangrike segmente in die finansiële markte aandele, geldeenhede en kommoditeite, en interaktiewe in-diepte verduideliking van die belangrikste ekonomiese gebeure en aanwysers. Finansiële Risiko-Openbaringsverklaring BinaryTribune sal nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van geld of enige skade wat veroorsaak word van vertroue op die inligting op hierdie webtuiste gehou word. Handel forex, aandele en kommoditeite op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt handel. Koekie Policy Hierdie webwerf maak gebruik van koekies om jou te voorsien met die beste ervaring en om jou beter te leer ken. Met die besoek ons ​​webwerf met jou leser stel om koekies toelaat, jy instem tot ons gebruik van koekies soos beskryf in ons privaatheidsbeleid. kopieer Kopiereg 2016 mdash Binary Tribune. Alle regte ReservedIntensive Opsie Mentorskap Intensiewe Opsie Mentorskap Die een-tot-een persoonlike opsie coaching program wat ontwerp is deur die skrywer van die Bybel van opsies handel Lawrence G. McMillans Intensiewe Opsie Mentorskap is 'n persoonlike keuse onderrigprogram wat jy in staat sal stel om te studeer een-tot - Een met 'n professionele handelaar, teen jou eie pas. Elke mentorskap ervaring is aangepas word om jou behoeftes en vermoëns pas, terwyl die vergadering van die hoogste deur Lawrence G. McMillan standaarde. Oor McMillan Die mentorskapprogram Larry en sy mentors is professionele handelaars wat hul lewe in die markte opsies gemaak. Die onderwys wat jy sal ontvang van McMillan Mentorskap is gebaseer op beproefde strategieë en tegnieke, nie teoretiese boek leer. Wat is Ingesluit: Ons mentorskapprogram is ontwerp vir absoluut enige iemand wat ernstig is oor die saak. Dit maak nie saak as jy 'n beginner of 'n ervare handelaar. Registrasie sluit in: 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Studente sal kry om te studeer by hul eie tempo en fokus op die gebiede wat die meeste aandag nodig het. Dit is nie 'n hoë volume, massa voorberei natuurlik. 'N individu kurrikulum is ontwerp vir elke student op grond van hul huidige vlak van kennis, ervaring en belangstelling. Twaalf weke van een-tot-een opleiding van jou eie persoonlike mentor. Mentorskap sessies vind plaas aanlyn, sodat hulle is mooi en gerieflik. Sessies uitgevoer een-tot-een via webinar en kan toegang verkry tot op 'n rekenaar met 'n internet-verbinding. Bonus materiaal en ekstra voordele te voeg tot meer as 4000 insluitende nuusbrief subskripsies. aanvullende opvoedkundige materiaal. en analitiese sagteware om te help met jou voortgesette onderwys en handel. Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van die mentorskap kursus. Weve hier vir 20 jaar en is nie van plan oral Drie Superb Programme om uit te kies By aanvaar om die mentorskapprogram, jy sal jou studiekursus kies deur een van die volgende programme: Kliek elke program om te sien whats in elke mentorskap ervaring volledige program (24 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (twee sessies per week) Bonus materiaal en ekstra voordele te voeg tot meer as 4000 'n persoonlike afskrif van enige Lawrence G. McMillan boek van jou keuse, insluitend opsies as 'n strategiese belegging of McMillan op Options Choice van Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie Kursus (24 uur van onderwys) of nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD (8 ure) Afskrifte van ons eie analise sagteware, insluitend: Die verwagte opbrengs sakrekenaar die waarskynlikheid sakrekenaar Opsie Evaluering sagteware Teken aan al McMillan ontleding Corp. s raadgewende dienste, insluitend: 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 6 maande van ons premium-diens, The Daily Strategist Nuusbrief 6 maande van die daaglikse volume Alert nuusbrief 6 maande subskripsie om die strategie Sone Voortgesette e-pos ondersteuning na afloop van jou mentorskap natuurlik Vlak I Program (12 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Die Vlak 1 program is ontwerp vir beginners tot intermediêre opsie handelaars. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (een sessie per week) 'n persoonlike afskrif van enige Lawrence G. McMillan boek van jou keuse, insluitend opsies as 'n strategiese belegging of McMillan op Options Afskrifte van ons eie analise sagteware, insluitend: die verwagte Terug Sakrekenaar die waarskynlikheid sakrekenaar Opsie Evaluering sagteware 'n keuse van 3 van die volgende McMillan produkte en dienste: 'n afskrif van Larrys boek, Options as 'n strategiese belegging 4 uitgawe 'n afskrif van McMillan Op Options: 2nd Edition boek Larrys nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie kursus A 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 'n 6 maande subskripsie tot die daaglikse volume Alert nuusbrief Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van jou mentorskap natuurlik Vlak II-program (12 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Die Vlak 2 program is ontwerp vir intermediêre tot gevorderde opsie handelaars. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (een sessie per week) 'n keuse van 3 van die volgende McMillan produkte en dienste: Afskrifte van al 3 van ons eie analise sagteware insluitend die verwagte opbrengs sakrekenaar, die waarskynlikheid sakrekenaar, en die opsie Evaluering sagteware 'n persoonlike afskrif van Larrys boek, Options as 'n strategiese belegging 4de uitgawe 'n persoonlike afskrif van McMillan op Options: 2nd Edition Larrys nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie Kursus A 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 'n 6 maande subskripsie tot ons premium-diens nuusbrief diens, The Daily Strategist 'n 6 maande subskripsie tot die daaglikse volume Alert nuusbrief 'n 6 maande subskripsie om die strategie Sone Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van jou mentorskap kursus jou eerste onderhoud Voor die aanvang van die natuurlik, goed te doen 'n aanvanklike onderhoud waartydens ons jou finansiële doelwitte te bereik, vorige ondervinding in die handel aandele en termynkontrakte, en jou sterk - en swakpunte te bespreek as 'n handelaar. As jy in die loop aanvaar, jy sal betrokke was by beproefde en hoogs effektiewe idees oor aandele en kommoditeite handel. Jy sal ontvang buitengewone navorsing, spesifieke gereedskap en stelsels, sowel as ander inligting wat jy nodig het om 'n heeltemal onafhanklike handelaar geword. Vul ons Mentorskap Kontak vorm hieronder in om 'n mentor verteenwoordiger kontak wat jy vandag het. Deur die vorm te voltooi, sal jy ingeskryf is by ons weeklikse Updater en instem om ons Privaatheidsbeleid. Alle e-pos adresse word streng vertroulik gehou word. Trading of belê of op marge of andersins dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle persone wees. Hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om handel te dryf of te belê moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en die vermoë om risiko te duld nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging of selfs meer as jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel en belegging, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Besoek die Openbaarmaking amp Beleide bladsy vir 'n volledige webwerf onthullings. Getuigskrifte: getuigskrifte word geglo om waar te wees op grond van die vertoë van die persone wat die getuigskrifte, maar feite wat in getuigskrifte is nie onafhanklik geoudit of nagegaan. Ook was daar 'n poging om vas te stel of enige getuigskrifte is verteenwoordigend van die ervarings van alle persone wat die hierin of om die ervarings van die persone wat die getuigskrifte na die getuigskrifte gegee vergelyk beskryf metodes. Jy moet nie noodwendig verwag dat dieselfde of soortgelyke results. Who is die beste opsies Trading Mentor Mentorskap het 'n warm onderwerp en onderwerp van bespreking geword in ons gemeenskap. In die middel van daardie bespreking is 'n basiese vraag - Wie is die beste opsies handel mentor ek baie gelukkig gewees verhoudings met 'n paar van die beste mentors en opsies opvoeders daar buite te ontwikkel. Ek sal nie name noem uit vrees vir die weglating van iemand, maar as jy deel van hierdie gemeenskap vir die afgelope paar maande gewees het jy waarskynlik baat gevind by die lewendige aanbiedings, video's of ander materiaal wat hulle mildelik voorsien. Natuurlik, die antwoord op die sentrale vraag is - Dit hang. Maar, op watter Daar is 'n fundamentele verskil tussen 'n mentor en 'n opvoeder. Waarskynlik die beste manier wat ek kan die verskil te beskryf is om dit betrekking het op my ervaring as 'n regstudent en later as 'n jong prokureur. As 'n regstudent wat ek bygewoon klasse, lees 'n skynbaar eindelose aantal boeke en verhandelings, en basies gewerk my stert af om 'n paar basiese fundamentele konsepte oor die wet leer. Na drie jaar studeer ek, wat voorberei is in geen manier om geld te verdien as 'n prokureur. Ek het werk by 'n firma wat bereid is om hul tyd en geduld te belê met my was. Hulle het my gehelp al wat teorie en wat min praktiese ervaring wat ek gekry het tydens internskappe en klerk-skepe en myself te ontwikkel as 'n bevoegde praktisyn. My wet skool professore was nie my mentors. Hulle vol soveel inligting in my as ek sou duld nie, maar ek was net een persoon in 'n kamer van baie krap notas, sukkel om te verstaan, veg bewus te bly, of plain dag droom. Aan die einde van die klas sal die professore hul besittings bymekaar te maak en die uitgang van die gebou. Dit was vir ons as studente om sin van wat net afgegaan in die klaskamer te maak. Mentorskap is 'n ander dier. Dit vereis 'n een-tot-een fokus. 'N Mentor moet leer oor jou en jou ontwikkeling binne die professie, sodat hulle jou beter kan help om verdere ontwikkeling van jouself. 'N Mentor werk met jou te help met die ontwikkeling van die gewoontes en vaardighede wat jy kortkom. Hulle help om die saag te skerp. My raad aan diegene op soek na mentorprogramme is om eers leer die basiese beginsels. Hier is wat 'n oproep opsies is en hoe 'n verkoopopsie verskil. Bestudeer die konsepte agter die opsie prysformule, wisselvalligheid, die Grieke. en die verskillende opsie-strategieë. Ek sou selfs voor probeer verskillende handel style in 'n vraestel handel rekening of met 'n klein posisie groottes so te verloor baie klein te hou. As jy in die vroeë stadium van net leer oor opsies en hoe jy kan handel dryf hulle julle waarskynlik nie gereed vir 'n formele betaal mentorskap verhouding. Jou tyd en geld sal waarskynlik beter belê in 'n fundamentele opvoeding en kry 'n paar bedrag van praktiese mark ervaring. Sodra jy 'n gevoel van jouself as 'n handelaar, die styl van handel wat jy wil, en kan 'n paar van jou doelwitte as 'n handelaar te definieer - dan kan jy in 'n posisie om werklik voordeel trek uit 'n goeie mentorskapprogram. So watter een Maak 'n keuse. Ek stel voor om iemand wat metodes soortgelyk aan jou eie ambagte. Dit kan ook help om iemand met wie jy kan weg kom vind. Trading is frustrerend genoeg. Jy hoef wil dit meer so deur die ondertekening op 'n multi-maand program met iemand wat jou laat slyp jou tande. Elke program gaan om anders te wees. Ive gekyk mense aan te meld met baie van hulle. Die mense wat lyk asof hulle die grootste voordeel uit die programme te kry is die mense wat die tyd om eers die grondbeginsels leer en 'n paar ondervinding op te doen en wat dan die moeite doen om die beskikbare programme na te vors en vind die een wat die beste by hulle spandeer. Christopher Smith TheOptionClub Oor Die Skrywer


No comments:

Post a Comment