Tuesday, October 18, 2016

Forex Currency Krag Aanwyser Mt4

Wat is die punt om te val verdien om gestoot. - Friedrich Nietzsche Is jy altyd dwaal wat om handel te dryf Die PZ Geld Meter aanwyser maatreëls relatiewe sterkte tussen die belangrikste geldeenhede en maak portefeulje seleksie makliker as asemhaal. Vind sterk en swak geldeenhede 'n oogopslag Vergelyk een geldeenheid teen 'n ander maklik kan toepas op enige tydraamwerk en handel horison is 'n geldeenheid te versterk kyk vir 'n inskrywing is 'n geldeenheid verswak kyk vir 'n uitgang. Die basiese idee van die PZ Geld Meter is om swak geldeenhede met behulp van sterkes en teenstrategieë geldeenhede en andersom te val. Koop krag teen swakheid en kort swakheid teen sterkte. Dit is 'n top-gehalte bevestiging vir ambagte Die aanwyser het geen optimization glad Aanpasbare voorkoms terug tydperke Die aanwyser is nie-oorverf Verbeter jou handel aktiwiteit met die maklikste geldeenheid meter aanwyser, net soos ons kliënte reeds gedoen het. Screenshots Anatomie van die aanwyser Die PZ Geld Meter aanwyser evalueer verskeie valuta pare en kry, in absolute terme, wat geldeenheid opgedoen het of verloor die meeste teen alle ander tydens 'n bepaalde tydperk van die tyd. Die munt pare ontleed is EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCHF, USDCAD, EURCHF, NZDUSD, AUDCAD, AUDCHF, AUDNZD, AUDJPY, CADCHF, CADJPY, CHFJPY, EURAUD, EURCAD, EURGBP, EURJPY, EURNZD, GBPAUD, GBPCAD, GBPCHF , GBPJPY, GBPNZD, NZDCAD, NZDCHF, NZDJPY. wat teenwoordig is in al Meta Trader makelaars is. Die korrekte gebruik van die aanwyser is tot krag te koop teen swakheid en andersom. Maar dit kan ook gebruik word bevestig 'n handelsmerk op enige gegewe paar: byvoorbeeld, 'n lomp tempo op EURUSD bevestig. die euro bewegende gemiddelde moet wees bo die dollar bewegende gemiddelde in óf dieselfde tyd of 'n hoër een. 'N Paar voorbeelde van breakouts bevestig deur die relatiewe sterkte tussen die twee geldeenhede van die forex paar kan hier gevind word. Dit vind van geskikte pare vir die handel vind pare om handel te dryf of bevestig ambagte is baie maklik. Gegewe die voorbeeld grafiek hierbo vertoon, moet ons kyk vir ambagte in die volgende pare en rigtings met behulp van ons gunsteling inskrywing strategie. Sterk VS Swak ambagte - GBPUSD (lang) - GBPAUD (lang) - GBPJPY (lang) - GBPCAD (lang) - EURUSD (lang) - EURAUD (lang) - EURJPY (lang) - EURCAD (lang) - USDCHF (kort) Relatiewe sterkte ambagte - EURGBP (kort) - GBPCHF (lang) - EURCHF (lang versigtig) - AUDUSD (kort) - USDJPY (lang) - USDCAD (lang) - AUDJPY (lang versigtig) - CADJPY (kort met omsigtigheid) Spekulatiewe ambagte gebaseer op onmiddellike verandering - EURCHF (kort met omsigtigheid) Die PZ Geld Meter moet gebruik word as slegs 'n bevestiging. Kwelvrae Maak die aanwyser verf Die aanwyser is oorverf in die strategie tester Wat is aan die gang sedert die aanwyser pryse lees van 27 verskillende forex pare, sal dit baie vreemd optree in die toetser, tensy jy die prys geskiedenis van die 27 verskillende forex afgelaai pare dit gebruik vir sy berekeninge. Die strategie tester is nie baie nuttig vir hierdie soort van aanwyser. Kan ek die geldeenhede en pare ontleed Nee, cant jy. Die aanwyser ontledings groot pare en kruisies net. Verwante ProductsFX Multi Geld sterkte meter MT4 Custom aanwyser MT4 Custom aanwyser FXMCSM GI Die FXMCSM GI MT4 persoonlike aanwyser wanneer verbonde aan 'n Meta Trader grafiek sal jy wanneer dit gebruik word met die FXMCSM FX Multi Geld sterkte meter die mees spesifieke koop / verkoop / uitgang handel seine te gee. Die FXMCSM GI gebruik twee bewegende gemiddeldes een op 50 vir handel inskrywing seine en een teen 14 vir uitgang handel seine wanneer hulle oor die prys lyn. Die FXMCSM GI instellings kan ook aangepas word om jou voorkeure vir kleure, lyne en bewegende gemiddeldes. Wanneer die FXMCSM GI bied handel seine, en die FXMCSM FX Multi Geld sterkte meter toon dat die geldeenheid paar het 'n geldeenheid rigting waarde van 1 dan is dit die beste tyd om 'n handelsmerk te maak. As die FXMCSM FX Multi Geld sterkte meter toon enige ander waarde bo twee dan raai ons aan dat jy aanbeweeg na die volgende handel geleentheid, op 'n gemiddelde dag, sal jy ten minste tien munt pare te kies. Die FXMCSM GI MT4 EX4 lêer afgelaai kan word vir vry van hierdie aflaai skakel. Om die FXMCSM GI installeer, Pak die lêer op jou lessenaar, kopieer die fxmcsm1hourtemplate. tpl sjabloon teks lêer na jou Meta Trader MT4 templates gids en dan die Meta Trader MT4 FXMCSMMovingAverageCrossAlert. ex4 lêer kopieer na die gids Indicators. Jy moet dalk Meta Trader te begin sodat jy die FXMCSM GI sjabloon en aanwyser kan sien. Óf laai die FXMCSM GI sjabloon om jou bestaande 28 munt pare of heg die FXMCSM GI tot 28 nuwe kaarte. Wat is jy wag vir gryp jou kopie nou en neem 'n jaarlikse laekoste-inskrywing van 5 pennies GBP per handel dag, van ons inskrywing webblad en neem die emosie uit handel vandag As jy 'n bewys nodig het op hoe goed die FX Multi Geld Krag meter en / of die FX Gold Silver Commodities sterkte meter werklik is, dan stel ons voor dat jy die aflaai van die Limited Editions, kry hulle verbind tot jou makelaars Meta Trader 4 kaarte, en neem 'n lae-koste jaarlikse ledegeld, deur te kliek op die opsies GT Subskripsies opsies spyskaart skakel hierbo. Hier is 'n interessante video van die BBC-program Miljoene deur die minuut - Seisoen 1 Episode 2 FX Multi Geld sterkte meter Die FXMCSM aanwyser aansoeke is waarskynlik die beste en mees akkurate gereedskap wat jy ooit sal nodig het om te bepaal wanneer die tyd reg is vir die maak van 'n winsgewende is handel. Verwante poste wat die moeite werd is 'n vinnige blik: Hoe om die FXMCSM FXMCSM Trading Strategie gebruik Hoe om 'n Groot Inkomste uit Trading Forex nood te help slag Wat sal die FXMCSM doen vir my Powered by Digitale Innovations Global - 72 Groot Suffolk Street, London Bridge , London, SE1 0BL (c) 2016 Alle regte voorbehou. Tel: 44 (0) 207 193 8246 - Datadean Ltd Verenigde Koninkryk Maatskappy No 02923914 - BTW No. 216 9924 82 Hierdie webtuiste gebruik koekies om jou ervaring te verbeter. Lees meer. Geen problemLiveCharts. co. uk Geld sterkte meter Hoe werk die Geld sterkte meter Werk Die meter neem lesings van elke forex paar oor die afgelope 24 uur, en geld berekeninge aan elke. Dit bundels dan saam elke die gepaardgaande pare om 'n individu geldeenheid (bv, EUR / USD, EUR / JPY, EUR / GBP ens) en bevind dat die huidige sterkte. Hoe kan dit help om my is dit nuttig as 'n vinnige gids tot wat geldeenhede wat jy dalk wil om handel te dryf, en wat die moeite werd bly weg van kan wees. Byvoorbeeld, as 'n sekere geldeenheid is baie sterk, en 'n ander skielik draai swakker, jy mag 'n Handelsrekening geleentheid vind. Sodanige afwyking tussen pare dui gewoonlik momentum. Aan die ander kant, as twee geldeenhede is swak, sterk of gemiddelde sterkte, daar is dikwels 'n reeks of sywaartse beweging gebeur. Jy mag dalk wil om weg te bly van die handel diegene pare. Hoe dikwels word die meter Opdateer Dit tjeks ons real-time forex data elke minuut en bepaal die huidige sterkte. Enige veranderinge sal verskyn as jy die bladsy te verfris. Sy nog nie duidelik nie, kan jy vir my 'n Real ExampleCurrency Krag aanwyser Hallo, FXdaytrader, Dankie vir jou response. I nagegaan die joernaal no Error. The aanwyser is loading. but in in aanwyser venster thye geldeenheid lyne straight. no beweging. sy blyk dat die berekeninge is nie working. IN MT4600 hulle kan verander het 'n paar ingeboude function. thats veroorsaak dat die problem. but watter een ek nie sure. The IND gebruik fyn om te werk in MT4 500.thanks vooruit. Soms is dit vragte vir my met reguit lyne, dan gaan ek na die insette en iets te verander, druk Ok, gaan dan terug en druk Herstel of verander dit terug, dan werk dit. Net probeer om ander handelaars help en ek op hierdie reis. (Sien profiel) Hierdie vrae was oorspronklik vir flotsom wat hier verskaf sy strMeter. mq4 en StrengthMeter. mq4 aanwysers, maar hy nie die geval blyk te wees 'n besoek die forum deesdae so hy nog didnt sien my twee PM hieronder kopieer, so as iemand hier kan beantwoord my vrae Siek waardeer dit regtig. PM1: Im toets jou Geld Krag aanwyser van jou post op www. forexfactory / showthre. 70post4766170 Daar is een ding wat ek nie verstaan ​​nie. In jou beskrywing. Ek is ook wonder wat die strengthbase en recentchbase bereken. Is dit korrek as jy sê strengthbase bereken die relatiewe sterkte in vergelyking met X bars gelede (60) en word in die lyne en die eerste grafiek. recentchbase (10 bars) word in die tweede grafiek. Ek het 'n klein verandering so as jy 0 (nul) vir die tydperk sal dit die huidige grafiek TF gebruik, of jy kan 'n geldige TF (1, 5, 15, ens) sit en dit sal nie verander nie. strengthbase bereken die relatiewe sterkte in vergelyking met X bars gelede (60) en word in die lyne en die eerste grafiek. recentchbase (10 bars) word in die tweede grafiek. Ek het 'n klein verandering so as jy 0 (nul) vir die tydperk sal dit die huidige grafiek TF gebruik, of jy kan 'n geldige TF (1, 5, 15, ens) sit en dit sal nie verander nie. maar as global3 gesê quot As dit so is, dan is wouldnt wat te lank 'n tydperk na die huidige krag en swakheid van elke munt Net oordeel, wouldnt 10 ook te lank om te bereken die onlangse verandering in sterkte vir die RecentCHBase as wees goed byvoorbeeld, as jy die huidige prys te vergelyk met die prys 10 bars gelede jy kan 'n positiewe wins kan maak, maar as jy dieselfde huidige prys te vergelyk met die prys byvoorbeeld 5 bars gelede isnt dit moontlik om 'n negatiewe waarde kry as 5 bars gelede, die prys gestyg bo die huidige pricequot Kommersiële lid geword Mar 2010 795 Posts Ok, hier is dit. Ek is nie die beste programmeerder en ek het gesukkel om dit te kry om te doen wat ek wou so dont verwag enige voorstelle om by te voeg, tensy sy regtig maklik en Im verveeld. As ek iets verfrommeld, Ill dit regmaak. Ek 'n paar notas bygevoeg om te verduidelik wat om te doen. As jy 1 volle dag wil net stel al StartHours om jou begin dag uur en MaxBars om 1441. Ek het dit vir al 3 sessies en MaxBars 151 (2,5 uur). Dit beteken NIE pas vir DST so onthou dat. Ek dont weet wat sal gebeur as jou GMTOffset negatief. Myne is 0 of 3. Ek het die kleure CCT pas en stel ShowBarChart om Vals verander, maar jy kan maklik verander (en heropstel as jy wil). As jy SessionStrength Vals gestel is, sal dit vasgestelde tydperk soos 10 minute (11), 60 minute (61) wys. Hoekom dink jy moet quot1quot voeg tot die aantal bars Ek dont weet, ek het net dit werk en stopped. Currency Krag aanwyser geword Maart 2010 Status: Lid 134 Posts Ek hoop ek kan die gebruik van die munt sterkte aanwysers verbeter, maar voor Ek gaan Ek sou graag wou weet of wat Im stel is selfs moontlik en indien wel, hoe praktiese / maklik om te implementeer. Die tipiese krag aanwysers sal sommige voorstelling van hoeveel 'n geldeenheid het verskuif in vergelyking met al die ander geldeenhede sy ooreenstem met gee, en natuurlik hierdie kan jy sien of tipies die dollar is sterk in vergelyking met ander geldeenhede. Hierdie aanwysers sal laat jy 'n sterk geldeenheid en 'n swak een te identifiseer, en dan kan jy die ooreenstemmende paar kies om handel te dryf met 'n effens beter rand. Ek is nie te sê iets nuuts hier. Maar ek dont dink hulle gee die hele prentjie en ek sal beslis graag meer inligting maklik uittreksel uit hulle. Vir my, weet watter geldeenheid sterkste is en wat was swakste is nie die beste inligting. In die onderstaande tydens punt quot0quot beeld, kan jy sien dat die geldeenheid wat deur die oranje lyn is die sterkste en die groen lyn is die swakste. Gereelde gebruik van so 'n aanwyser sou raai jy die paar wat die 2 geldeenhede en handel in die rigting van 'n sterk teen swak bevat handel. Maar my ervaring sê dat net omdat een is sterk en die ander swak (in die verlede) nie die geval beteken die paar is meer geneig om voort te gaan in daardie rigting beweeg. Die paar op hierdie stadium kan in werklikheid heeltemal reeks gebind met geen ooglopende rigting. So handel die sterkste teen die swakste in hierdie sin is nie die verskaffing van enige werklike rand. Wat ek wel vind wel 'n voorsprong is die mees vinnig bevordering van valuta handel teen die vinnigste verswakking valuta. Van punt quotAquot kan jy twee geldeenhede begin om weg van mekaar afwyk sien, en hierdie oomblikke doen werklik bied 'n voorsprong (uit my eie persoonlike ervaring ten minste). Nou in die geval van punt quotAquot is dit baie maklik om die uiteenlopendheid sien, die vinnig bevordering van valuta is bo die vinnig verswakkende en hulle beweeg in teenoorgestelde rigtings, sodat die ooreenstemmende paar is maklik om handel te dryf. Maar. by punt quotBquot jy 2 geldeenhede wat vinnig begin versterk en verswakking. Die beweeg is baie meer dramaties as enigiets anders op die grafiek en handel hierdie paar sal wonderlik wees. Die probleem is die vinnig verswakkende geldeenheid (oranje) is nog quotstrongerquot volgens die grafiek as die vinnig bevordering van valuta (blou). Teen die tyd dat die twee lyne het gekruis en punt quotCquot en hul quotstrengthquot waardes omgekeer oor watter is sterker of swakker as die ander, kan ons die meeste van die skuif gemis. Wat ek wil doen, is om te bepaal watter geldeenheid is die bevordering van of die vinnigste verswakking, ongeag van wat die werklike quotstrengthquot waarde kan wees. So beeld die grafiek in Ive gepos, by punt quotBquot die groen lyn is steeds die swakste op die grafiek, en die oranje lyn is die sterkste. Maar oranje is die verswakking van die vinnigste en groen is die vinnigste versterk, en dit kan 'n paar uitstekende beweeg te vang gee. Im veel meer geïnteresseerd in wat geldeenhede is besig of verloor krag die vinnigste in teenstelling met wat hulle krag waarde is. En so met 'n lang verduideliking uit die weg geruim, is dit moontlik om die data op 'n blok te gryp deur bosluis basis van Meta Trader byvoorbeeld, en voer dit direk in 'n Excel sigblad of aanduiding van 'n beskrywing, wat dan sou druk 'n kolomgrafiek of pyl of 'n soortgelyke, die identifisering van watter geldeenheid is die verskuiwing van die vinnigste en in watter rigting Daar is 'n kommersiële aanwyser op die mark wat iets soortgelyk aan wat ek na doen, maar dit vereis dat jy met die hand te insetwaardes in 'n sigblad . Ek sou die sigblad of aanwyser outomaties direk bygewerk van die Meta Trader kaarte wil. Ek is nie op soek na iemand om dit te bou vir my, net wil weet of dit wat ek voorstel is tegnies moontlik. Ek is baie dankbaar vir enige tegnies geskoolde persoon wat die verklaring wat ek hier gegee het kan verstaan, en antwoord julle My oor wat bereik kan word. Aangesluit Mei 2011 Status: As jy dink Im mal, moet ek 'n besetene 898 poste wat klink redelik maklik as jy eers die oorspronklike aanwyser wees. 'N Goeie kodeerder moet nie 'n probleem het. Nie seker wat my kodering is tot op daardie, maar kan in die versoeking om later te kyk. Aangesluit Januarie 2010 Status: kontant is 'n posisie te 958 Pos Daar is verskeie weergawes van die CCFp aanduiding dat 'n ROC vertoning slaved om die linkerhoek van die aanwyser venster. Die oorspronklike CCFp didnt het dat die vertoning, maar dit is bygevoeg na 'n paar lede gevra het op hierdie draad. Die vertoning sien jy die verskil tussen die laaste twee gesluit kerse. Dit nie die geval neem die oop kers in ag. As jy enige twyfel oor die geldigheid van die syfers op die skerm het, net oop die data Venster en kruis-bevestig met die aanwyser waardes gebruik te maak van die vorige twee bars (jy sal sien die vertoning syfers is vermenigvuldig met 'n faktor van 10, maar dat is doelbewus gedoen om die interpretasie van die genoemde figure te verlig). Dit is die maklike manier om dit te doen. As jy wil hê dat iemand iets vir jou program of doen dit via Excel dan Ek is nie baie handig, Im bang. PS. Die groen lyne Londen oop Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek hoop ek kan die gebruik van die munt sterkte aanwysers verbeter, maar voor ek gaan Ek sou graag wou weet of wat Im stel is selfs moontlik en indien wel, hoe praktiese / maklik om te implementeer. Die tipiese krag aanwysers sal sommige voorstelling van hoeveel 'n geldeenheid het verskuif in vergelyking met al die ander geldeenhede sy ooreenstem met gee, en natuurlik hierdie kan jy sien of tipies die dollar is sterk in vergelyking met ander geldeenhede. Hierdie aanwysers sal laat jy 'n sterk geldeenheid en 'n swak een te identifiseer, en dan kan jy die ooreenstemmende kies. Ek is speel met idees soos hierdie vir 'n lang tyd. Afhangende van die besonderhede id graag iets te doen met jou. Het jy die sigblad wat ons kan gebruik as 'n vertrekpunt plek geword Maart 2010 Status: Lid 134 Posts Ek dink die maklike opsie sal wees om hierdie aanwyser kry om uit te druk in Meta Trader te begin met, eerder as die uitvoer van 'n verspreiding sheet. Ive gesien 'n paar voorbeelde op ander drade van die tipe ding wat ek is na, maar nie heeltemal op dieselfde quotstrengthquot faktore soos ek wil. Hieronder is 'n beeld van die soort ding wat ek hoop om te bou. Jy kan sien daar is 3 uitdrukke in die aanwyser. 1. Toon 'n plain en simpel geldeenheid sterkte lees. Daar is baie van die aanwysers wat dit in 'n tradisioneel kronkel lyn formaat wys. Ek wil dit getoon as bars. 2. Wys die tempo waarteen 'n geldeenheid is besig of verloor krag. maw Dit is steeds sterker of swakker die vinnigste. Dit is wat Im die meeste belangstelling in so vinnig en maklik as moontlik te weet. 3. Wys die ooreenstemmende geldeenheid paar wat die 2 geldeenhede wat weg vinnigste beweeg van mekaar in sterkte bevat. So uit die onderstaande beeld, kan jy sien dat in suiwer krag lesings, die sterkste pare is die euro en Britse pond, terwyl die swakste is die dollar. Baie voorstanders van krag meter sou raai jy paar sterk teen die swak en handel die euro / dollar lank en die GBP / USD lank. Maar op die tempo van verandering grafiek, kan jy sien dat die euro is in werklikheid skaars beweeg, Die dollar is eintlik die vinnigste besig om krag, terwyl die GBP en CHF mees vinnig verswakkende. So vir my die beste pare om handel is die mense wie se 2 geldeenhede weg te beweeg van mekaar die grootste (meer divergensie). Daarom het die aanwyser vertel ons die beste ambagte kan wees om kort die GBP / USD en gaan lank die USD / CHF. Nou al hierdie inligting kan afgelei word van enige een van die uitstekende sterkte aanwysers op hierdie forum, maar ek wil graag iets visueel makliker te interpreteer volgens my beeld hieronder te skep. So ek gaan om te betaal vir 'n kodeerder skep dit vir my. Natuurlik om 'n kodeerder skep hierdie, ek moet baie presies te wees in my instruksies, en na die einde gaan ek nodig het om 'n presiese wiskundige formule verduidelik vir die bepaling van krag en tempo van verandering. Ongelukkig vir my gesê ek het geen idee hoe hierdie aanwysers kan bereken hierdie dinge. Soooooo. As daar iemand is wat bereid is om my te help met wat berekeninge gemeet tot krag en tempo van verandering te bepaal ek sou baie dankbaar wees. Is hulle gemeet aan die aantal pitte n geldeenheid beweeg, of die persentasie omvang van beweging (persentasie van wat. Die daaglikse gemiddelde), 'n kombinasie, of iets heeltemal anders Soos altyd, enige hulp of voorstelle waardeer. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Januarie 2010 Status: kontant is 'n posisie te 958 Posts flotsom Het jy al probeer met behulp van die CCFp-Diff aanwyser opgelaai deur FerruFX op hierdie draad. Dit het alles wat jy nodig het (voorbeeld hieronder). Ek dont verstaan ​​waarom jy nodig sou wees om iets nuuts program. Daar is talle weergawe van die CCFp-Diff aanwyser wat en jy hulle wysig om jou behoeftes te pas (jy kan die bewegende gemiddelde instellings te wysig of te gebruik bars net, kan jy kies om die huidige bars of net geslote bars gebruik ens). Het jy 'n deeglike blik op die draad (sy dieselfde draad ek gekoppel aan voor). As jy risiko hoef, hoef jy ooit sal hê om te verloor. Aangesluit Maart 2010 Status: Lid 134 Posts Hi Bug, Ive been lees die draad wat dit aanwyser van ferrufx en dit is wat my die idee vir wat ek wil gegee bevat. Nadat die draad gelees (toegestaan ​​nie al 134 bladsye nog) Ek kry die indruk hy sy waardes basisse vir krag op bewegende gemiddeldes, en dan slegs vir die vorige 2 gesluit bars / kerse. As ek korrek is in my aanname, Ek is nie seker ek is vol vertroue in die ware sterkte lees dit gee. Dit is net my om puntenerig ek weet. My probleem is ek het regtig ken en het volle vertroue ek weet wat word bereken in 'n aanwyser voordat ek selfs sou begin om dit te vertrou of gebruik dit om my handel te help. Dis hoekom Im geneig om te begin van nuuts af om my eie gekodeerde presies soos ek wil. Natuurlik kan ek heeltemal verkeerd oor die CCfp-Diff aanwyser wees so ek sal voortgaan om meer daaroor te leer. My gevoel is ek sou eerder gebruik iets soos Hanovers onlangse sterkte aanwyser in terme van hoe sterk is bereken, en dan gaan van daar ontwikkel my eie grafiese voorstelling. Aangesluit Januarie 2010 Status: kontant is 'n posisie te 958 Posts flotsom As ek eerlik met jou wees, ek dink jy 'n te versigtig, te bang om selfs misluk, miskien 'n perfeksionis. Ek erken dit, want ek vang myself dat te versigtig by tye so goed en dit help om myself te herinner aan 'n paar risiko's te neem by tye (Ek dink my handtekening sê dit alles). Jy didnt noem of jy die CCFp-Diff aanwyser getoets het, maar van wat jy geskryf het, Ek maak die aanname dat jy nie gedoen het nie. Ek raai jy voort met die toets en dan eers begin die beoordeling van die aanwyser. Dit mag dalk vir jou lyk asof daar te veel lag of dit kan nie gebruik word nie omdat jy nie weet vir seker whats daar binne, maar moet asseblief gaan voort en toets dit vir ten minste 50 uur met behulp van verskillende geldeenheid pare, tydsraamwerke en aanwyser instellings. Die aanwysers ek verskaf skakels na en ander wat beskikbaar is op Onix is ​​(sien skakel hieronder), TSD (jy nodig sou wees om Google wat) en VF is meer as genoeg vir jou doeleindes as jy hulle beskryf in bogenoemde poste. Gee em 'n kans te gee jouself 'n kans te gee. As u twyfel oor wat gebeur het om te kom op die lesings wat afgegee word deur CCFp-Diff (wat gebaseer is op CCFp) of die CCFp of selfs GVB, CCP of ander aanwysers wat deel uitmaak van dieselfde familie wat jy moet regtig weer lees hierdie twee artikels en weer: articles. mql4 / 422 articles. mql4 / 484 Indien u enige verdere vrae of twyfel, daar is 'n paar ekstra inligting verskaf op 'n Russiese forum wat jy via Google Translate kan lees: www. onix-handel / forum / indexshowtopic107 ek kry die indruk dit baseer sy waardes vir krag op bewegende gemiddeldes, en dan slegs vir die vorige 2 gesluit bars / kerse. As ek korrek is in my aanname, Ek is nie seker ek is vol vertroue in die ware sterkte lees dit gee. In die eerste plek, moet daar 'n paar lag in te voer, sodat jou lyne Arent spring oor die hele plek so i dont nogal verstaan ​​wat jy bekommerd oor. As jy dit nie wil hê dat die lag, kan jy die bewegende gemiddelde instelling te verander na 1 en 2 (Ek is nie seker 1 en 1 sou selfs werk). Die ander kwessie is 'n bietjie moeiliker, maar daar is twee moontlike oplossings: (1) gaan na 'n hoër tydraamwerk (2) vind 'n kodeerder. Basies wat jy wil hê om die kodeerder onttrek die waarde van 'n kroeg N periodes terug in die tyd en het dit in vergelyking met die huidige geslote bar. Ek dink hierdie oplossing is 'n bietjie van 'n overkill. Enige gemerk verandering sal sigbaar op die kaart en op 'n hoër tydraamwerk CCfp en CCFp-Diff lees wees. As jy risiko hoef, hoef jy ooit sal hê om te verloor.


No comments:

Post a Comment