Friday, October 7, 2016

Basket Trading System T101

Trader101 - Basket Trading System Hoe Excel uitgeskakel die behoefte van die opening van die Weekly IA (demo rekening) Ons het ons handel strategie monitering in twee kategorieë verdeel: 1. Die grafiese en 2. Die numeriese manier Die grafiese manier is die gebruik van dié prys aksie aanwysers wat was spesifiek ontwikkel vir hierdie stelsel. Dit is persoonlike aanwysers nooit gesien in enige forex forum. Die numeriese manier is die gebruik van 'n gewilde sigblaaie program, die Excel. Ons weet dat Excel jou makelaars data voed via die DDE vermoë van MT platform kan monitor. Vandaar die Excel is selfs vinniger in wat die data voer kan vergelyk word met die gebruik van grafiek en aanwysers. Wanneer ons die BTS begin 'n jaar terug het ons 'n demo handel van 14 pare elke week begin en ons het vroeg om ons ambagte so sit om 'n volledige opname van die mark beweeg oor die week te maak om te wees. Nie al die tyd dat ons vry is op Sondag wanneer die mark open dit maak dit moeilik vir ons. Met die gebruik van Excel, dit is nie meer 'n probleem. Ons kan die Excel altyd oop en nog kan ons die bedrag van beweeg van die begin af mark te meet. Nie net dat die Excel ons verskaf die korrekte plaasvervanger om die weeklikse IA opening dit ook 'n goeie mark instrument om ander aspekte van gedrag mark te monitor. Heck, ons kan selfs kyk na die verspreiding as die makelaars verbreed tydens nuus tyd en nog vele meer. Excel is inderdaad ons mees waardevolle hulpmiddel. Selfs meer waardevol as dié aanwysers vroeër in hierdie blog genoem. Woensdag, 22 Julie, 2009 HERSIENE MENTORSKAP klasprosedures amp FOOIE Op grond van die vorige ervarings van hoe die mentorskap proses gedoen moet word, hieronder is 'n paar van die hersiening Ek het geïmplementeer begin met die Augustus 2009 deelnemers: Verskeie versoek om 'n versnelde program omdat die meeste handelaars het ook 'n dag werk gevra ek moet die skedule hersien. Die volledige mentorskap dienste duur sal nou hersien word om 2 maande. Eerste maand toegewy aan die leer van die teorie van mandjie handel soos toegepas op alle vorme van mark en handel sessies. Normale tydskedule sal wees op 7: 00-8: 12:00 EST. Tweede maand is gratis handel, waar jy sal gelei word in jou werklike handel. Geen voorkeur tydskedule. Ook dit het die afgelope tyd waargeneem dat sommige nie so ernstig handelaars die groep aangesluit het. Sommige van hulle don8217t eens weet wat 'n IA is en 'n paar was nie eens geduldig genoeg om die hele draad in VF Forum lees. As 'n voorvereiste, sou ek almal wat belangstel in hierdie program vereis om ten minste een keer die hele draad en ander gepaardgaande drade in VF Forum lees. Versuim om te voldoen aan hierdie verpligte lesing van die Ou VF draad sal wees gronde vir die val jy uit die program. Die nie-terugbetaalbare fooi vir hierdie program is US499 en is vooruitbetaalbaar op die aanvaarding van die program. Hoop dat hierdie fooi sal verseker dat slegs ernstige handelaars sal pleeg. Vir inskrywings betaling, kliek op die bestel knoppie. Vrydag, 8 Mei, 2009 NUWE MENTORSKAP KLAS prosedures gebaseer op die vorige ervarings van hoe die mentorskap proses gedoen moet word, hieronder is 'n paar van die hersiening Ek het geïmplementeer begin met die Junie 2009-deelnemers: 1) Die volledige mentorskap dienste duur is nou hersien 'n Totaal van 3 maande. Die eerste maand word die Basiese Groep word gewoonlik gedoen 1 uur Maandag tot Vrydag tydsberekening is mark afhanklik. Deelnemer word opgelei om handel te dryf in 'n mark sessie moet 'n waarskynlike geleentheid sal na verwagting voorkom. Normale sessies word by 7: 00-8: 12:00 EST. 2) Die tweede maand (Advance Groep) is vrye handel. Bykomende hulpmiddels vir die handel word bekendgestel in hierdie maand onderhou. Trading Kamer is al die tyd oop en jy kan 'n nota of boodskap te verlaat vir iemand om egter normale vergadering sessies reageer is 8: 00-9: 12:00 EST. 3) Die derde maand (Advance Groep) voortsetting van die Advance groep. Die nuwe nie-terugbetaalbare fooi vir hierdie program is US299 en is vooruitbetaalbaar en by aanvaarding tot die program. Dit is die afgelope tyd ervaar dat die handel met die groep is meer winsgewend dat die handel alleen, ek het 'n nuwe private handel kamer (1K Groep) slegs oop vir diegene wat die program voltooi geskep. Die voordele van die handhawing van lidmaatskap aan hierdie nuwe kamer is: a) Hou die ontvangs van analise van die mark elke Sondag voor die aanvang mark. b) Gratis gebruik van alle opgedateer aanwysers, EA, draaiboeke en ander instrumente. Lidmaatskap aan hierdie kamer dra 'n maand 'n minimale fooi van 40. Hierdie fooie is gebruik vir die instandhouding van die terrein en die kamer. BTS aangepas AANWYSERS Persoonlik, ek is baie beskermend teenoor al die aanwysers, EA, script en ander gereedskap geskep vir hierdie stelsel. Ons is die beperking van die verspreiding van hierdie aanwysers aan net huidige lede. Huidige lid word wat ingeskryf is in die Basiese of voorskot of 1K Groep word slegs toegelaat om toegang tot opgedateer gereedskap van die ambagte. Indien 'n lid besluit om sy lidmaatskap met die groep te sny, het hy nie meer geregtig is op 'n update van die gereedskap wat ons gebruik. (Hersiene 8 Mei 2009) Nuwe strategieë op die mandjie Trading System Soos ek in 'n paar van my drade voor dat hierdie BTS stelsel was soos die ontdekking van 'n grot vol skatte genoem. Soveel tussen deur strategieë wat al lei tot 'n winsgewende handel. Saam met dié dat die program op mentorskap ons voortdurend te ontwikkel en te toets nuwer tegnieke wat ons handelsvennote meer winsgewend maak voltooi. Ons het nog 'n paar strategieë by hierdie reeds ongelooflike handel stelsel. Ons het onder 'n paar van die nuut ontwikkelde en beproefde metodes gelys. a) Die 3 Vriende Strategie 8211 (die naam wat deur een van die lede, Dave) is 'n strategie ontwikkel om te sorg oor die handel die 3 geldeenheid pare EURUSD, USDCHF en EURCHF. Dit 3 pare is komplimentêre aan mekaar dat ons 'n beter korrelasie tussen die 3. Die meeste gewilde korrelasie analise net handel oor twee geldeenhede, verwaarloos die 3de denim EURCHF opgemerk het, dus mis die belangrikheid van hierdie paar in die behoorlike ontleding. Ons het hierdie opgeneem in ons handel die tandems. Hierdie strategie het ons gegenereer goeie wins op die oomblik. Ons gegenereer ook 'n spesiale aanwyser vir ons help met ons handel hierdie tegniek. Die drie lyne verteenwoordig die drie geldeenheid pare wat opgetree het in 'n fan net so vir maklike identifikasie van moontlike geldeenheid beweeg. b) Extreme Trading Strategie 8211 Hierdie tegniek identifiseer die mees onstabiele pare van die mandjie vir diegene met 'n beperkte aandele aan die mandjie handel, maar wil hul wins te maksimeer. c) Nuus scalping Strategie 8211 Hierdie tegniek word gebruik tydens 'n belangrike ekonomiese nuus. Hierdie strategie is in staat om vir die opwekking van wins tussen 500 8211 1000 pitte in minder as 'n uur. Ons het ook ontwikkel en aanwyser vir hierdie tegniek bekend as die NewsIndicator. Dit monitor die situasie op die mark in die laaste uur voor die nuusvrystelling en gaan voort om die mark te monitor nadat die nuusvrystelling om die realistiese mark sentimente gee. Op die oomblik is daar ook 'n paar nuwe strategieë ontwikkel en getoets en uiteindelik sal ook stel in hierdie blog na die toets fases. Eerstens moet jy 'n demo rekening (noem dit die aanwyser rekening IA) oop te maak en seker te maak dat die makelaar wat jy kies het die VF. pare (moet) in hul platform: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD die top sewe pare is ingestel 1 en die onderkant is ingestel 2. Hierdie pare sal mekaar te verskans. Nuwe begin hierdie metode aan die begin van die week, dit sal 'n goeie blik op die pare te gee as week gaan aan. Stel 1 handel hulle kort en stel 2 handel hulle lank. Geen SL en geen TP. So veel as moontlik hardloop 'n skrif (sal later aangeheg) om die korrekte tydsberekening te handhaaf in hulle oop te maak. Klik twee keer die wins kolom van jou terminale om die positiewe wins pare bly aan die bokant en die negatiewe bly aan die onderkant of andersom. Aanvanklik het die einde van hierdie pare is 'n gemors, laat dit loop vir 'n dag of twee en jy sal sien die pare sal begin om 'n behoorlike dalende volgorde te maak. Al die koop sal bly aan die onderkant en die hele verkoop, sal die top beset of andersom. Dit wil hê om die vuil gebottelde water rus en dit sal begin om te gaan sit na 'n sekere tydperk ot tyd. Alle dirts aan die onderkant en die helder water aan die bokant. Oor 'n dag of twee, sal al die Buys (indien negatiewe) die onderkant en die Verkoop (indien positiewe) beset sal word aan die bokant. Die ideaal is die onderste 7 gleuwe moet bewoon word deur die negatiewe. Die eerste paar in die negatiewe wat die grens van positiewe (slot 8) kruise is die paar wat ons is bekommerd. As een van die negatiewe spring tot slot 7 gevolglik moet daar ook 'n ooreenstemmende positiewe wat af spring om slot 8. Dit is die sein. Ons sal die twee pare wat uit grens spring handel. Dit is die eerste metode in hierdie stelsel bekend as die spring pare. Handel die pare volgens hierdie reël: 1) As Sell paar spring -------- handel Kort dat pair 2) indien Koop paar spring af ----- handel Kort dat pair 3) Indien die Sell paar spronge af - handel Lank dat pair 4) Indien die koop paar spring ----- handel Lank dat pair Jy kan voortgaan lees van hierdie metode by ForexFactory by hierdie skakel ek Julius Figueroa bekend as Trader101 in drie (3) forums waar ek is die handhawing van drade, met betrekking tot die sukses van enige handelaar. Ek het hierdie drade te help handelaars vir meer as 2 jaar nou. Een van die draad Eenvoud is die sleutel op Forex Factory is gebruik vir die opwekking van seine en vrylik versprei. Ek is met goeie resultate as bewys deur die meeste van die kommentaar wat lesers plaas in die drade. Ek was gefassineer deur die handel nie net 'n paar, maar 'n klomp van die pare wat uiteindelik ek het die mandjie Trading en hierdie metode nou algemeen gebruik word oor die hele wêreld. Hierdie nuwe metode sal die nuwe tendens nou op Geld Trading wat nie die geval gebruik enige konvensionele aanwyser wees. Die waarskynlikheid van sukses op hierdie metode is sowat 80, wat maak dit die mees gesogte metode. Met bekendheid van hierdie stelsel, 'n 1000 pitte wins per week is die norm. Ek bied 'n mentorskap dienste vir bogenoemde stelsel en nog vele meer moontlikhede van 'n profittable handel van my jare se ondervinding in Forex Trading Die Mentorskap dienste sal die volgende insluit: 1) Die volledige gids tot Basket Trading Strategie. Mentorskap / onderrig van die stelsel. a) Nuus Trading met behulp van die BTS. b) Tandem handel (spring pare) met behulp van die BTS. c) Groep Trading (JPY, USD ens) c) Gereelde Basket Trading (14 pare). d) Langtermyn Trading. 2) Weekly Volatiliteit Ontleding van die valuta mark of as dit nodig is. 3) 24/5 Bystand diens via MSN Messenger en / of e-pos. E-pos sal gereageer binne 24 uur. 4) onmiddellik in kennis vir enige handel geleentheid via e-pos, sms en ander middele wat nodig is. 5) 'n een op een-en / of konferensie opdrag moet duidelikheid oor die mandjie teorie bevorder. 6) Geheime van sukses op hierdie ongelooflike stelsel handel, insluitend gratis gebruik van alle verwante aanwysers terwyl 'n lid van die groep. 7) Toegang tot die Trading Kamer geskep uitsluitlik vir die lede mentorskap groep. Lidmaatskap tot hierdie diens is beperk en slegs op 'n eerste kom eerste bedien basis. Mentorskap groep sal beperk word tot 10 persone maximum. The koste vir hierdie diens is 99,00 per maand. Hierdie nie-terugbetaalbare fooi betaal aan die begin van die inskrywings. Betalings slegs aanvaar via Paypal by: trader101optonline Moet asseblief nie enige betaling te stuur nie, tensy jy in die program aanvaar via e-pos confirmation. To stop jou inskrywing moet jy 'n e-pos te stuur na die bokant van jou studie staak en ons sal stiptelik te stop invordering jou fees. Unlock die potensiaal van hierdie strategie teen hierdie tyd te skryf. As jy belangstel in die voortsetting van jou handel vaardighede is, kan jy my 'n e-pos aan Hieronder is ander drade wat ek geïnisieer. Alle vir die voordele van die handelaar. 11 Desember 2008 As gevolg van die probleme van die gebruik van konvensionele aanwysers wat in die MT4 platform vir hierdie handel metode, ek het 'n paar nuttige aanwysers wat gebruik word in hierdie Basket Trading System (BTS) ontwikkel kan word. 1) Basket Kerse 101 - Hierdie aanwyser is soortgelyk aan die kers grafiek, maar dit plotte die saamgestelde waarde van die 14 munt pare verhandel deur die BTS. Die onderstaande kiekie is geplot in die EURJPY grafiek waar die gereelde EJ kerse onsigbare gelewer sodat die mandjie Kerse die grafiek kan kaap. Dit kan gebruik word in enige geldeenheid grafiek. 'N skaalfaktor word vir visuele aanpassing. 2) Basket aanwyser 102 - Dit is 'n lyn aanwyser. Die berekening van wat insluit waardes van al 14 munt pare soortgelyk aan bewegende gemiddelde. Die gereelde EMO berekening vir enkele paar is aangepas om te akkommodeer met behulp van 14 pare wins waarde en 'n bietjie kleur te verander na die mark modes vertoon. Die magenta lyn dui die sell modus, die blou gee te kenne dat die koop af en die geel is Transitional af. Die onderstaande grafiek gebruik 'n tydperk van 25 wat baie soortgelyk aan EMO 25 vir aanbieding doeleindes. Die tydperk seleksie is gebruikers diskresie. Daar is ander aanwysers wat spesifiek ontwikkel vir hierdie stelsel. Alle aanwysers te ontwikkel vir hierdie stelsel het 'n gemeenskaplike kriteria om net die wins waarde te gebruik om die gebruik van die prys aksie al die tyd in stand te hou. Alle aanwysers is beskikbaar vir alle huidige lede van die mentorskap groep en dit is nie publiek versprei. Ek sal plaas hier ander aanwysers ontwikkel as ek vertroud is met hierdie blog tegnologie geword. TANDEM TRADING AANWYSERS: (wat in hierdie illustrasies is vir EURUSD en USDCHF) Nog twee aanwysers gebruik in die tandem ambagte van die EU en UC gebruik te maak van 'n volle lot. 1) TandemIndicator - is 'n lyn aanwyser gebruik in die grafiek van die tandem pare. Dit sal kleur aanduiding van óf Blou of Magenta vir koop of verkoop gee. 2) Tandem EUUCEC ​​- is 'n saamgestelde histogram vir die Tandem pare verhandel. In hierdie geval is die EU, UC en die EG. Ek het hierdie twee pare die EU en UC verhandel sedert Sondag (2008/12/07). Die histogram veranderinge aan blou bars aandui die lang tendens is die oorname van. So ek handel EU lank en UC kort. Die resultate van hierdie ambagte is nou meer as 11.000 in wins ten tyde van hierdie skrywe. En Ek is van plan om hierdie bedrywe te hou totdat die lyn aanwyser kleur verander om magenta. Dit kan vir weke of maande as dit gewoonlik is, maar dit sal 'n enorme bedrag van wins generated. System is moet gebaseer wees op die prys aksie, aanwyser vrye handel en dit is die hand gedoen. My rol is net 'n persoon Bekendstelling hierdie stelsel aan u hoop dat jy hierdie stelsel kan gebruik vir verwysing in die proses van die ontwikkeling van jou eie handel stelsel. Hierdie stelsel is gebaseer op die wisselvalligheid van pryse, gebruik nie die voorspelling, die stelsel is met die hand gedoen, met ander woorde om transaksies te hê eerder as die gebruik van outomatiese programme om goeie prestasie te bereik. Rol van I (happylife) hier net die bekendstelling van hierdie stelsel om jou te help om te verwys na die bou van 'n stelsel van jou eie. Maar nou sal ons praat oor Basket Trading System: Ek (Pipscorer) hoe om te gebruik hierdie transaksie is 3 maande nadat die data wat ingesamel is deur 2 jaar tot veranderinge van progressiewe waarneem en begin toe te pas om die werklike transaksies, resultate is ook baie goed. Hierdie stelsel is eenvoudig en geheel en al gebaseer op veranderinge in prys - prys aksie, nie met behulp van vooruitskatting gereedskap en handleiding transaksies (wat uit die handel in plaas van die motor handel). Jy sal eers moet 'n handelsrekening probeer oopmaak (voorspel rekening - rekening aanwyser - IA) en maak seker dat jou makelaar 8220must have8221 Befondsing die volgende: Die meeste makelaars het die volgende pare. 1. GBPUSD 8. CADJPY 2. EURGBP 9. AUDUSD 3. GBPCHF 10. USDJPY 4. CHFJPY 11. EURUSD 5. AUDJPY 12. EURCHF 6. EURJPY 13. GBPJPY 7. USDCHF 14 USDCAD As jy die IBFX platform hieronder is jou pare te verskans: 1. GBPUSD 8. EURUSD 2. EURGBP 9. USDJPY 3. GBPJPY 10. AUDUSD 4. USDCHF 11. NZDJPY 5. NZDUSD 12. GBPCHF 6. AUDJPY 13. CHFJPY 7. EURJPY 14 EURCHF 7 pare eerste groep 1. 7 pare na aanleiding van 'n groep 2. Die denim veranderlikes wanneer dit mekaar sal verskans (behalwe vir wedersydse vergoeding, omdat dit weer saam sal verander). Groep 1 sal kort - verkoop, en dan Groep 2 sal lank - te koop. Geen teiken of stoploss. Aan die onderkant van die script wat jy kan gebruik om bestellings op dieselfde tyd plaas tot 14 pare van die dieselfde geld koop teen 1 tot tyd vir 'n radikale oop te verseker op dieselfde tyd. Klik dan op die kolom in die wins van die orde, om die pare te herrangskik, dan is die kos sal paar is aan die bokant en die gate sal paar is aan die onderkant, of andersom. Aanvanklik gereël die paar baie ingewikkelde maar na 1-2 dae, sal die paar die regte volgorde van dit te reël. Die paar sal lank wees in die onderpunt, die kort sal paar in die bogenoemde, of andersom. Die proses van wag vir hierdie net wag om afsetting van modder skyn onder daardie. Na afloop van die twee was op die plek, met ander woorde dit het regtig die 2 groepe apart te onderskei. (Jy kan foto's te sien meer weet). Dan, as 1 paar is oorrompel grens tussen die 2 pare wat progressiewe, moet ons aandag. Hier is 2 maniere om handel: 1 / Handel enige denim die gebied te trek tussen die 2 groepe. 2 / Handel al 14 pare. Koop of verkoop dieselfde 14 pare. Ons moet 1 rekening ander individu moet die werklike transaksie uit te voer. As progressiewe lang oorrompel grens, kan jy bestellings plaas om die 2 Befondsing buite grense (1 paar vir die skakelaar af, terwyl die paar 1 hieronder sal moet beweeg) te koop. die teiken opstel van julle afhang, vir my Ek gebruik die EA Wins beskerming te monitering van orde transaksies uit te voer. Onthou raak nie op die demo rekening, want hierdie rekening as 'n instrument van jou saak sal gehandhaaf word. Laat hierdie rekening te hardloop en kyk die paar het geen geld van die grens te oorkom, kan jy transaksies uit te voer. Hier kan jy die USDCAD paar drempel oorskry grens sien, ek het die transaksie en verdien 'n paar PIP daaruit. Terselfdertyd ook paar GBPUSD word afgedruk en gedoen koop transaksies. Sal veel oor hoe die transaksie sal ons meer te ontdek. Ek hoop dat ek verduidelik hoe die transaksie is redelik duidelik. Wens jou geluk. Trader101 Nota: 1) van hierdie metode is handleiding. Weereens handleiding 8230 aanwyser is fyn. 2) Ek probeer om te verhoed dat enige EA uit hierdie stelsel gemaak, aanwysers is welkom. 3) Vir diegene wat sal baat vind by hierdie metode, my enigste versoek is om op te gee om krediet waar krediet verskuldig is dit onbaatsugtig gratis gegee. Pipscorer / Trader10T101 Basket Trading System Dit is 'n forex stelsel wat gepubliseer is deur handelaar 101 (Julius). Almal Ek gas weet abaout hierdie groot stelsel wat ten minste 1000 pitte per week kan maak, my eerste kennis abaout hierdie stelsel is van Forex fabriek amp vanaf die blog ek wil deel oor hierdie stelsel. WAARSKUWING. Hierdie metode mag klink eenvoudig, maar dit is nie vir beginners. Die gebruik van hierdie stelsel sonder basiese handel kennis sal beslis jou rekening blaas. Jy moet ten minste 'n 1 jaar handel ervaring tot die teorie van hierdie metode verstaan ​​het. Daar is ander stelsel geskik vir beginners. Dit is nie die een. Stop plaas vrae in die draad Ek sal nie antwoord op hulle. Im speel hierdie metode vir ongeveer 3 maande nou en die opbrengs is baie goed. Dit is 'n baie eenvoudige metode en dit is al basis op prys aksie, aanwyser vrye handel en dit is die hand gedoen. Eerstens moet jy 'n demo rekening oop te maak en seker te maak dat die makelaar wat jy kies het die VF. pare (moet) in hul platform: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD die top sewe pare is ingestel 1 en die onderkant is ingestel 2. Hierdie pare sal mekaar te verskans. Nuwe begin hierdie metode aan die begin van die week, dit sal jou 'n goeie blik op die pare te gee as weke gaan aan. Stel 1 handel hulle kort en stel 2 handel hulle lank. Geen SL en geen TP. So veel as moontlik hardloop 'n skrif (aangeheg) om sodoende korrekte tydsberekening te handhaaf in hulle oop te maak. Klik twee keer die wins kolom van jou terminale ten einde te maak die positiewe wins pare bly aan die bokant en die negatiewe bly aan die onderkant of andersom. Aanvanklik het die einde van hierdie pare is 'n gemors, laat dit loop vir 'n dag of twee en jy sal sien die pare sal begin om 'n behoorlike orde te maak. Al die koop sal bly aan die onderkant en die hele verkoop, sal die top beset of andersom. Dit soos om na die vuil gebottelde water rus en dit sal begin om te gaan sit na 'n sekere tydperk en al die vuil na die bodem en die duideliker water aan die bokant. Oor 'n dag of twee, sal al die Buys (indien negatiewe) hieronder te bly en die verkoop (indien positiewe) sal wees aan die bokant. Nou is die aanduiding dat jy moet kyk is, ideaal onder 7 gleuwe moet bewoon word deur die negatiewe, die eerste paar in die negatiewe wat die grens van positiewe en negatiewe kruis is die pare ons kommer. As een van die negatiewe Spring na slot 8 (tel van onder) is daar ook 'n ooreenstemmende positiewe wat spring om slot 7. Dit is die sein. Ons sal die twee pare wat spring uit grens handel. Jy moet 'n ander rekening waar jy werklike handel sal uitgevoer het. Jy sal die twee pare wat spring uit handel. As die paar wat opspring is lank daarna handel die twee wegbreek pare lank of andersom. Ek het ook die handel die volgende twee pare wat spring van die grens. Ek beperk my tot net 4 pare verhandel op 'n tyd. Die wins is aan jou, wat ek doen is wanneer die paar im handel retraites 2 slots dan Ek sluit dit. Onthou moenie jou demo rekening raak nie, aangesien dit as jou aanwyser sal dien en hou dit loop al die tyd en kyk net een keer in terwyl dit vir enige springer paar en dan handel hulle. Laaste Notes: Bogenoemde pare jy sien is vir die oorspronklike formate. Die gebruik van hierdie paring is gestaak en vervang deur die Universele parings waar alle toekomstige aanwysers gemaak om te pas. Hieronder is die Universele formate. Verkoop pare: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Koop pare: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY Ek hoop Ek verduidelik dit goed. Sterkte handel, Die oorspronklike idee Dit is 'n baie eenvoudige metode en dit is al basis op prys aksie, aanwyser vrye handel en dit is die hand gedoen. Eerstens moet jy 'n demo rekening oop te maak en seker te maak dat die makelaar wat jy kies het die VF. pare (moet) in hul platform: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD die top sewe pare is ingestel 1 en die onderkant is ingestel 2. Hierdie pare sal mekaar te verskans. Nuwe begin hierdie metode aan die begin van die week, dit sal jou 'n goeie blik op die pare te gee as weke gaan aan. Stel 1 handel hulle kort en stel 2 handel hulle lank. Geen SL en geen TP. So veel as moontlik hardloop 'n skrif (aangeheg) om sodoende korrekte tydsberekening te handhaaf in hulle oop te maak. Klik twee keer die wins kolom van jou terminale ten einde te maak die positiewe wins pare bly aan die bokant en die negatiewe bly aan die onderkant of andersom. Aanvanklik het die einde van hierdie pare is 'n gemors, laat dit loop vir 'n dag of twee en jy sal sien die pare sal begin om 'n behoorlike orde te maak. Al die koop sal bly aan die onderkant en die hele verkoop, sal die top beset of andersom. Dit soos om na die vuil gebottelde water rus en dit sal begin om te gaan sit na 'n sekere tydperk en al die vuil na die bodem en die duideliker water aan die bokant. Oor 'n dag of twee, sal al die Buys (indien negatiewe) hieronder te bly en die verkoop (indien positiewe) sal wees aan die bokant. Nou is die aanduiding dat jy moet kyk is, ideaal onder 7 gleuwe moet bewoon word deur die negatiewe, die eerste paar in die negatiewe wat die grens van positiewe en negatiewe kruis is die pare ons kommer. As een van die negatiewe Spring na slot 8 (tel van onder) is daar ook 'n ooreenstemmende positiewe wat spring om slot 7. Dit is die sein. Ons sal die twee pare wat spring uit grens handel. Jy moet 'n ander rekening waar jy werklike handel sal uitgevoer het. Jy sal die twee pare wat spring uit handel. As die paar wat opspring is lank daarna handel die twee wegbreek pare lank of andersom. Ek het ook die handel die volgende twee pare wat spring van die grens. Ek beperk my tot net 4 pare verhandel op 'n tyd. Die wins is aan jou, wat ek doen is wanneer die paar im handel retraites 2 slots dan Ek sluit dit. Onthou moenie jou demo rekening raak nie, aangesien dit as jou aanwyser sal dien en hou dit loop al die tyd en kyk net een keer in terwyl dit vir enige springer paar en dan handel hulle. Op die aangehegte terminale kopie, kan jy die brakeaway paar USDCAD dat 'n paar uur gelede was te sien en ek verhandel dit en maak 'n paar pitte op dit. Gevolglik ook die ander paar GBPUSD spring 1 slot af en kan ook handel Lang sowel. Ek gewoonlik net handel 'n maksimum van 4 pare wat spring uit en dis dit. Wat HAPPEND is soms dat wegbreek pare voortgaan om die bo-of onderkant te bereik of soms val terug na die oorspronklike posisie. As terugval HAPPEND dan weer wag vir die volgende uitbreking pare en handel. As sy nog coninuing sy slot te behou of te beweeg tot dan net die handel voortgaan. Soos ek genoem het ek sluit net vir hulle terug te trek 2 slots. Beste is jy jouself die gedrag van die pare te neem vir ten minste 'n week. Geen voorkeur op die tp. jou goeddunke, maar ek gewoonlik naby die handel as die paar toevlug 1 of 2 slots. Hou die demo hardloop, sal dit jou aanwyser reeds geword en monitor dit vir die beweging van die pare. Dit is die rede waarom ons daar 14 pare. Op dié manier kan ons min of meer die beweeg van die hele geldeenhede op daardie spesifieke makelaar sien. Baie beter dat diegene aanwysers, lyne en kerse, maar jy moet dit baie nou waarneem. Uiteindelik sal dit soos 'n padkaart vir jou en jy kan jou voorspelling te maak waar dit sekere pare gaan. Die 2de deel van die heining rekening is om dieselfde pare dieselfde rigting uit te voer, maar hierdie keer is dit sal wees 2 baie en ek het ook bygevoeg die opmerkings 2lots en op die terminale Ek is so die kommentaar sodat ek kan sien waar die nuut 14 pare sal vestig . As jy die Gus kan sien die 1 lot en die 2 baie gejaag afwaartse en sal voortgaan om die onderkant of die sell grondgebied te bereik, want dit is negatief in die sell grondgebied dat hy sy rigting lank sal maak, vandaar ek verhandel die GU. Ek sien dat wanneer die 1 lot en 2 baie is langs mekaar die tendens vir beide is dieselfde. Onthou die 2lot was net die afgelope tyd bygevoeg en die 1lot een is sedert Sondag gesluit, maar die tendens nooit verander nie. Ek hoop ek verduidelik goed. Ek stel voor hou die waarneming van die beweging van hierdie valuta en jy sal 'n baie gedrag van die pare ntoice en herstel as jy gaan. Die veiligste ambagte is die 14 pare handel een rigting. Die wen persentasie is hoër as die 4 pare tandem. Ek gebruik die 2 pare en 4 paar tandem toe ek voel verveeld wag vir die teenoorgestelde handel om die anker posisie (posisie beklee wanneer verkoop van onderste helfte uiteindelik verdryf die nommer 1 koop, is dit ook die tyd die koop sal die laagste verkoop verdryf. ) die dislodging van anker van hierdie pare is wat ek noem die veiligste tyd tot 14 pare reguit handel. nooit die EU en UC handel in dieselfde rigting of GU en UJ. Ja diegene mentors ek gehad het, was reg, maar weerspieël in op ons aanwyser as 'n voorbeeld, as aanvanklik die EU is te koop by die boonste plek en UC verkoop teen die laagste plek, soos handel gaan een van die EU sal afbeweeg en UC sal beweeg op 'n sekere punt iewers in die middel sal hulle ontmoet en met behulp van ons gids. Koop afgaan is verkoop en verkoop opgaan is dan verkoop as jy kortsluiting beide die EU en UC sal hulle albei positief ambagte op die bereiking van die middel. isnt dit. Wel daar is baie meer wat jy sal ontdek as jy aanhou om hierdie metode te neem en hulle is maklik om te verstaan, jy dit nie nodig het om daar tendens lyne en s / r en ander. 1) koop daardie spring KOOP (indien Koop spring om voordeel te trek jy koop) 2) grensvegter spring af KOOP (indien verkoop Spring na verlies jy koop) 3) BUYS verkopers spring af (indien koop Spring na verlies te verkoop) 4) grensvegter spring te verkoop (indien verkoop spring om voordeel te trek jy verkoop) Ek wil net om seker te maak dat ek dit alles reg. Ons kry 'n sein om te gaan vir 'n lang reguit omdat G / U (koop) het verskuif na die nommer 1 posisie en E / O (verkoop) het verskuif na die laaste posisie As ons kyk na die demo rekening wat jy gepos het ek sal handel verlang na die VF redes: 1) dit is duidelik dat die koop beweeg op die net te verkoop is die UJ dat die 2de slot beset. 2) Jou wins verskil is minder as die koste van verspreiding 3) Jou aanbeveel tendens is lank. 4) Die laagste koop is UC wat is aangrensend aan die EU sy teenstander. EU is in die anker posisie van verkoop. Beslis die UC sal weg van die EU bly. Die geld ook vir die boonste plek van die GU en die UJ. Ek sou sê dit is 'n sterk KOOP situation. That is my analise. Ok die tweede fase van ons handelsvennote sal wees om ons handel new. Handel al LONGS op 14 pare is winsgewend reeds wanneer daar 'n sterk tendens. Maar met 14 pare Lang verhandel jou wen pare gewoonlik is 8 pare en jy tekort die 6 pare. Ontstellend een van die paar in die groep sal toeneem jy wen pare. Jy sal die top 4 en die laer 4 en 2 of 3 van die middel wat sal maak dat jou wen sowat 10 pare of 11 pare te kry. Die tegniek is om handel te dryf die USDCHF kort wanneer jy handel dryf lank of Long wanneer jy handel dryf kort. As Trading lank kort USDCHF kort USDCAD as Trading KORT Lang USDCHF Lang USDCAD Vir veilige handel jy wag vertel diegene ankers (AudUsd en AudJpy) verlaat Thier spot dan LANK handel nie. As dit HAPPEND jy jou wins sal wees op pad na 0 en dan hou totdat die wins bereik iewers 20 of die ankers bereik die die teenoorgestelde kant dan weer wag vir die ankers te verlaat en handel Kort en weer en weer en weer. Ihope julle almal het nou die punte. Anker pare sal nie altyd AU en AJ, het hulle net gebeur vroeër vandag te wees wanneer my opstel plaasgevind. Wanneer Trader101 praat oor pare spring, is hy praat oor die anker beweging van die top (mees positiewe) af of van die onderkant (die meeste negatiewe) op. Laat my sien as ek beter kan verduidelik. Byvoorbeeld (die perfekte setup) Pair Wins verkoop GBPUSD 500 Sell EURGBP 450 Sell GBPCHF 400 Sell CHFJPY 350 Sell AUDJPY 300 Sell EURJPY 250 Sell USDCHF 200 Koop CADJPY -200 Koop AUDUSD -250 Koop USDJPY -300 Koop EURUSD -350 Koop EURCHF -400 Koop GBPJPY -450 Koop USDCAD -500 In hierdie opstel GU en UC is die anker pare. 1.Wanneer UC spring op en skakel plekke met GJ, dit is 'n aanduiding van die tendens omkeer. 2.When GU spring hieronder EG dit is nog 'n aanduiding van die tendens omkeer. 3.When beide 1 en 2 spring sy selfs 'n beter aanduiding van die tendens omkeer. 4. Aangesien die Verkoop is bo-op en die koop is op bodem, die neiging sal leun die rigting van die lang rigting wanneer entereing al pare. Ek sal hulle breek vir 'n maklike begrip. Geplaas deur tallmanHH T101 Basket Trading System geword Maart 2012 Status: Lid 1210 Posts Invisible quotWARNING: Hierdie metode mag klink eenvoudig, maar dit is nie vir beginners. Die gebruik van hierdie stelsel sonder basiese handel kennis sal beslis jou rekening blaas. Jy moet ten minste 'n 1 jaar handel ervaring moet die teorie van hierdie method. quot In die eerste plek te danke aan al die soort persone wat help sonder selfsug verstaan, en te danke aan forexfactory span wat ons verskaf 'n uitstekende platform om al die lede saam te leer en bespreking forex / voorraad / ens. van mekaar, en nou forexfactory gereedskap is uitstekend. Ek het geleer uit forexfactory kwota tot Z Forex Bookquot en ek gee terug na forexfactory omdat ek daaruit leer. HH T101 Basket Trading System In die eerste plek is dit nie 'n nuwe forex stelsel, dit is nie 'n geld maak masjien, dit is nie 'n jackpot. almal moet weet quotno fx stelsel is perfectquot Hierdie stelsel is n kombinasie van twee forex stelsel quotT101 Basket Trading Systemquot (www. forexfactory / showthreadt107119) deur Julius n quotRich Heart Manquot. En Tweede stelsel is quotFreebie 1 min handel methodquot (www. forexfactory / showthreadt339257) deur HHarrington kwota spieël van Forexquot, beide stelsels is die prys aksie stelsel en enigiemand kan soek en leer, is basiese kennis wat nodig is om hierdie stelsel te verstaan. Ek sal alle nodige aanwysers en die nodige inligting in my volgende post. Een belangrike ding wat my Engels is so so, asseblief saam met my. 1 Basket (20 pare) Verkoop pare 1GBPCHF 2EURGBP 3USDJPY 4AUDJPY 5GBPUSD 6EURAUD 7NZDCAD 8GBPJPY 9EURCHF 10AUDCAD Koop pare 1AUDCHF 2GBPCAD 3EURUSD 4NZDJPY 5EURCAD 6GBPNZD 7NZDCHF 8CHFJPY 9USDCHF 10EURJPY 2 Basket 14 met CAD pare (Original toets deur Julius) Verkoop pare 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF Koop pare 1. CADJPY 2. AUDUSD 3. USDJPY 4. EURUSD 5. EURCHF 6. GBPJPY 7. USDCAD 3de Basket 14 met NZD pare (Original toets deur Julius) verkoop pare: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Koop pare: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY updated on 2013/09/28 nog mandjies. Kies soos per jou MAKELAAR pare OF AS jou behoeftes. TANS Ek hardloop almal te groepeer in pare en Breek pare WAT ander strategie AS mandjie. Maar al mandjies is perfek werk nie. Let op: sommige mandjies hoër verspreiding, kies soos per jou nodig het. HH T101 AUD mandjie, HH T101 CAD mandjie, HH T101 JPY mandjie, HH T101 CHF mandjie, HH T101 dollar mandjie, HH T101 euro mandjie, HH T101 GBP BASKET Aangeheg Images (Klik om te vergroot)


No comments:

Post a Comment